26.09.2012 00:00:00
Pagājušajā gadā Latvijas kopējais reklāmas tirgus ir palielinājies par 5%, kas iezīmē pozitīvas tendences tirgus attīstībā, tomēr, neskatoties uz kopējo kāpumu, vides reklāmas tirgus, salīdzinot ar 2010.gadu, ir sarucis par 2%, liecina JCDECAUX LATVIJA gada pārskatā publicētā informācija. Kā skaidro uzņēmuma vadība, reklāmas industrijas kopējo ieņēmumu samazinājums saistīts ar nelielu cenu samazinājumu, kā arī to, ka 2010.gadā ieņēmumus ietekmēja Saeimas vēlēšanas, savukārt 2011.gadā ieņēmumi no politiskajām reklāmām bija nelieli.
2011.gadā JCDECAUX LATVIJA apgrozījums sasniedza 1,554 milj.Ls, kas, salīdzinājumā ar 2010.gadu, ir kāpums par 0,4%. Kā skaidro uzņēmuma vadība, finanšu rādītājus ietekmējis pieprasījuma pieaugums lielformāta reklāmas konstrukcijām. Tas saistīts ar zīmolu reklamēšanas nepieciešamību, kā arī atsevišķu kategoriju klientu, piemēram, automašīnu un mazumtirdzniecības, aktīvāku darbību Latvijā.
Pārskata gadu uzņēmums noslēdzis ar 86,588 tūkst.Ls zaudējumiem.
SIA JCDECAUX LATVIJA reģistrēts 1996.gadā, uzņēmuma īpašnieks ir Francijas JC Decaux Europe Holding.