Vadošā Latvijas alus darītava SIA Aldaris pērn turpinājusi strādāt ar zaudējumiem, liecina uzņēmuma iesniegtais 2014. gada pārskats. Jānorāda, ka Aldara zaudējumi 2013. gadā bija mērojami ar 10,280 milj.EUR, savukārt aizvadītajā gadā tie samazinājās līdz 3,407 milj.EUR. Lursoft dati rāda, ka uzņēmums pēdējos četrus gadus ir aizvadījis ar zaudējumiem. Pērn ievērojami saruka Aldara neto apgrozījums, gada nogalē sastādot 28,626 milj.EUR. Alus ražotāja rentabilitātes rādītājs ir uzlabojis, bet joprojām saglabājies negatīvs, t.i., -19,74.
Aldara pārdošanas apjomi Latvijā 2014. gadā veidoja 49,3 miljonus litru, kas ir par 5% mazāk nekā iepriekšējā gadā un atspoguļo esošo stagnāciju alus nozarē Latvijā. Jāatzīmē, ka lielākā daļa no pārdotā realizēts vietējā tirgū. Uzņēmums pērn savu darbību koncentrēja uz ekskluzīvā alus segmentu, un pērn tirgū ieviesa 13 jaunus produktus, no kuriem četri ir jauni ekskluzīvā segmenta ali ar Aldara zīmolu 0,33l stikla pudelēs.
Uzņēmuma vadība norāda, ka pērn uzsākts darbs pie Alus muzeja izveides, kuru plānots atklāt 2015. gadā, vēsturisko telpu un ekspozīcijas izveidē ieguldot kopumā 1,5 milj.EUR.