SIA DEPO DIY iesniedzis finanšu rādītājus par tā darbību 2014. gadā. Izvērtējot uzņēmuma darbību pērn, redzams, ka finanšu gads bijis veiksmīgs, un uzņēmums savā tirgus segmentā saglabājis līdera pozīciju. Jāpiebilst, ka 2014. gadā bija vērojams neliels tirgus pieaugums.
Pārskata gadā DEPO DIY spēja kāpināt apgrozījumu, kas salīdzinājumā ar 2013. gadu pieauga par 10,2% un sastādīja 167,402 milj.EUR. Lursoft pieejamie dati rāda, ka šis ir augstākais neto apgrozījuma rādītājs kopš uzņēmuma dibināšanas 2014. gada nogalē. Jānorāda, ka 2013. gadā uzņēmums apgrozīja 151,905 milj.EUR. Uzņēmuma peļņa pēc nodokļiem aizvadītajā gadā bija mērojama ar 10,418 milj.EUR, savukārt 2013. gadā tā bija 8,916 milj.EUR. Jāpiebilst, ka DEPO DIY rentabilitātes rādītājs 2014. gadā uzkāpa līdz 19,2.
DEPO DIY, kas nodrošina vairāk nekā tūkstoš darbavietu, pagājušajā gadā veica 26,534 milj.EUR lielus nodokļu maksājumus valsts kopbudžetā.
DEPO DIY vadība norāda, ka pērn turpināja strādāt pie uzņēmuma tālākās komercdarbības attīstības. Kā arī veica iekšējo sistēmu un struktūru pilnveidošanu, lai uzlabotu klientu apkalpošanas līmeni un uzņēmuma konkurētspēju nākotnē, tādējādi nodrošinot tā turpmākai izaugsmei nepieciešamo bāzi.