Tūrisma pakalpojumu sniedzējs SIA 365 Brīvdienas iesniedzis jau vienpadsmito gada pārskatu.
Aizvadīto gadu 365 Brīvdienas noslēdza ar peļņu 14,058 tūkst.EUR apmērā, savukārt 2014. gadā uzņēmums pēc nodokļu nomaksas nopelnīja 80,889 tūkst.EUR. Aplūkojot uzņēmuma finanšu rādītājus, redzams, ka pēdējos gados tā apgrozījums piedzīvojis kritumu, 2015. gadā sarūkot līdz 745,086 tūkst.EUR. Jānorāda, ka salīdzinājumā ar 2014. gadu uzņēmuma apgrozījums pērn sarucis par 20,7%. 365 Brīvdienas rentabilitātes rādītājs pērn samazinājās līdz 4,03, bet tā likviditāte pakāpās līdz 0,78.
Uzņēmuma vadība norāda, ka ir jūtama stagnācija tūrisma sfērā, ko ietekmē kopējā situācija pasaulē. Līdz ar to jaunajā sezonā plānots izstrādāt vairākus ekonomiskās klases ceļojumus, kas varētu piesaistīt vairāk tūristu. Uzņēmums finanšu rādītājus plāno uzlabot ar reklāmu izvietošanu, kā arī ar ektīvāku darbu ar klientiem un sadarbības partneriem.