Viens no Latvijas vadošajiem sūtījumu piegādātājiem SIA DPD Latvija iesniedzis 2015. gada pārskatu.
Pērnais gads DPD Latvija vērtējams kā pozitīvs, ko nodrošināja e-komercijas izaugsme Latvijā un Eiropā. Uzņēmuma vadība norāda, ka aizvadītajā gadā paralēli esošajiem piegādes pakalpojumiem privātpersonām sbiedrība turpināja nostiprināt savas pozīcijas tiešo pasta pakalpojumu segmentā, uzlabojot Pickup Paku Bode tīkla infrastruktūru, programnodrošinājumu un tajā pieejamos pakalpojumus. Kā arī uzņēmums pērn ieviesa Predict pakalpojumu, kas nodrošina saņēmēju informēšanu ar SMS palīdzību.
Gada pārskatā redzams, ka DPD Latvija neto apgrozījums 2015. gadā sasniedza 11,881 milj.EUR, kas bija par 4,7% lielāks nekā 2014. gadā. Jāatzīmē, ka pērn kopējais pasūtījumu skaits piedzīvoja 9% kāpumu. Neskatoties uz to, uzņēmuma peļņa pēc nodokļu nomaksas pagājušajā gadā saruka līdz 1,012 milj.EUR. Peļņas samazinājumu vadība skaidro ar investīcijām jaunajos pakalpojumos, efektivitātes uzlabošanas pasākumiem, kā arī pakalpojumu cenu samazināšanu. Uzņēmuma rentabilitātes rādītājs pērn joprojām bija augsts, t.i., 22,40. DPD Latvija, kas ir darba devējs vidēji 107 darbiniekiem, 2015. gadā nodokļos nomaksāja 1,525 milj.EUR.
Šajā gadā DPD Latvija plāno attīstīties esošajos pakalpojumu segmentos, ieviest elastīgākus un ērtākus pakalpojumus, kā arī turpināt darbu pie efektivitātes paaugstināšanas. Tāpat uzņēmums pievērsīsies arvien ērtākas e-komercijas pakalpojumu pieejamības nodrošināšanai.