SIA Vanilla Travel aizvadītajā gadā sasniegusi augstāko neto apgrozījumu savā pastāvēšanas vēsturē, rāda iesniegtajā gada pārskatā atrodamā informācija.
Lursoft pieejamie dati rāda, ka 2015. gadā Vanilla Travel neto apgrozījums sasniedza 9,380 milj.EUR, kas ir 3,7% pieaugums pret 2014. gada apgrozījumu. Lai arī apgrozījumā vērojams kāpumus, pērn uzņēmuma peļņa pēc nodokļu nomaksas samazinājās līdz 25,497 tūkst.EUR. Tūrisma pakalpojumu sniedzēja rentabilitātes rādītājs pagājušajā gadā nokritās līdz 2,67, un tā veiktie nodokļu maksājumi 2015. gadā sasniedza 113,77 tūkst.EUR.
Vanilla Travel vadība savā ziņojumā norāda, ka pagājušajā gadā galvenie tūrisma darbības veidi bija atpūtas ceļojumi gatavo un individuālo ceļojumu segmentā. Ja salīdzina ar 2014. gadu, tad pērn būtiski samazinājās ienākošā tūrisma pieprasījumu skaits.
Šajā gadā Vanilla Travel plāno tirgus pieprasījuma kritumu dažādu ārēju ģeopolitisku faktoru ietekmē. Uzņēmuma plānos ietilpst stabilas tirgus pozīcijas noturēšana un iespējamo zaudējumu, kurus varētu radīt tirgus pieprasījuma kritums, novēršana. Sabiedrība turpinās investēt interneta vides tūrisma produktu mārketingā, jaunu programmu veidošanā, kā arī sev piederošo brendu nostiprināšanā un atpazīstamības veicināšanā.