Pērn finanšu rādītāju kritumu piedzīvojusi SIA TŪRISMA AĢENTŪRA KOLUMBS, liecina iesniegtais gada pārskats. Jānorāda, ka uzņēmums 2015. gadā turpināja darbību šādos segmentos: atpūtas ceļojumu pārdošanā, kā arī korporatīvo, un tiešsaites klientu apkalpošanā.
Aizvadītais gads bija jau otrais pēc kārtas, kad samazinājās TŪRISMA AĢENTŪRAS KOLUMBS neto apgrozījums, līdz ar to uzņēmums gadu noslēdza ar 36,384 tūkst.EUR lieliem zaudējumiem. Jānorāda, ka pērn uzņēmuma apgrozījums bija 9,84 milj.EUR, bet iepriekšējā gadā tas pārsniedza desmit miljonu eiro atzīmi. Pagājušajā gadā uzņēmuma rentabilitātes rādītājs bija negatīvs, t.i., -5,51, un tas nodarbināja vidēji 28 darbiniekus.
Uzņēmuma vadība norāda, ka atpūtas ceļojumu pārdošanu būtiski ietekmēja drošības jautājumi populārākajos atpūtas galamērķos, kas ir Ēģipte un Turcija. Jānorāda, ka pērn uzņēmums turpināja darbu pie korporatīvo klientu servisa uzlabošanas, kā arī paplašināja savu klientu loku.
TŪRISMA AĢENTŪRA KOLUMBS plāno saglabāt tirgus pozīcijas Latvijas tirgū. Lai veicinātu tā attīstību digitālajā vidē, 2015. gada nogalē izveidota jauna uzņēmuma mājaslapa. Šajā gadā uzņēmums turpinās strādāt pie atpūtas nodaļas specializēto interešu tūrismu produktu izstrādes, kā arī kopā ar partneriem plāno ieviest jaunus produktus, lai papildinātu to skaitu.
Lursoft, analizējot 1998. gada augustā dibinātā TŪRISMA AĢENTŪRA KOLUMBS finanšu rādītājus, 2015. gadā to novērtēja ar 2,1 reitinga punktu.