SIA L’Oreal Baltic iesniegusi gada pārskatu ar tās 2015. gada finanšu rādītājiem.
Lursoft rīcībā esošā informācija rāda, ka pagājušajā gadā SIA L’Oreal Baltic neto apgrozījums bija 40,613 milj.EUR, kas, salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, samazinājās par 2,1%. Lai arī apgrozījums saruka, tas bija trešais augstākais uzņēmuma pastāvēšanas laikā. Tomēr uzņēmuma peļņa pēc nodokļu nomaksas pērn piedzīvoja 9,3% kāpumu un sasniedza 2,647 milj.EUR. Jāatzīmē, ka L’Oreal Baltic 2015. gadā bija darba devējs 102 darbiniekiem un nodokļos nomaksāja 3,232 milj.EUR.
L’Oreal Baltic vadība norāda, ka šajā gadā tiks pievērsta īpaša uzmanība sabiedrības attīstībai un modernizācijai. Plānotās izmaiņas dos iespēju nākotnē efektīvāk izmantot iekšējos resursus, kā arī sasniegt labākus rezultātus un uzņēmumam būt konkurētspējīgam. Lai nostiprinātu savas konkurences spējas, sabiedrība arī turpmāk plāno investēt jauno zīmolu ieviešanā Baltijas tirgū. Jānorāda, ka šogad plānots paplašināt tirdzniecības zīmolu klāstu visās divīzijas.
2000. gada maijā dibinātais L’Oreal Baltic nodarbojas ar L’Oreal kosmētikas, parfimērijas, veselības un higiēnas līdzekļu vairumtirdzniecību.