AS Latvijas balzams iesniedzis gada pārskatu ar tā 2015. gada finanšu rādītājiem.
Lursoft pieejamie dati rāda, ka Latvijas balzama neto apgrozījums 2015. gadā bija 73,791 milj.EUR, kas par 738,333 tūkst.EUR pārsniedza iepriekšējā gada rādītājus. Pieaugums sasniegts, pateicoties aktīvai jauno produktu ieviešanai ražošanā, sadarbības izveidošanai ar jauniem partneriem un saliedētam komandas darbam. Lai arī apgrozījums pērn kāpa, uzņēmuma peļņa pēc nodokļu nomaksas saruka līdz 7,065 milj.EUR. Vadība norāda, ka peļņas samazinājumu ietekmēja pārdošanas apjoma samazinājums peļņu nesošākajos tirgos, kā arī veiktie ieguldījumi reklāmas un pārdošanas veicināšanas aktivitātēs. Latvijas balzams aizvadītajā gadā nodarbināja vidēji 632 darbinieku.
Latvijas balzama izredzes uz izaugsmi 2016. gadā ir visai piesardzīgas, ņemot vērā situāciju Krievijā ar naftas cenām, Ķīnas izaugsmes palēlinājumu un nenoteiktību Eiropas Savienībā. Sabiedrība turpinās mērķtiecīgu darbu, kas vērsts uz izvirzīto mērķu sasniegšanu vietējā un eksporta tirgos.Uzņēmuma prioritāšu vidū joprojām būs koncentrēšanās uz vietējo tirgu, uz starptautisko zīmolu nostiprināšanu, kā arī uz efektīvas ražošanas stratēģijas īstenošanu, lai palielinātu sabiedrības konkurētspēju.
Latvijas balzams, kas ir vadošais alkoholisko dzērienu ražotājs Baltijas valstīs, ražo vairāk nekā simts dažādu nosaukumu dzērienu. Uzņēmuma produkcija tiek pārdota vairāk nekā 160 eksporta tirgos ar Stoli Group starpniecību, kā arī vairāk nekā 42 tirgos sabiedrības tiešā eksporta ceļā. Uzņēmums, 2015. gadā nodokļos nomaksājot 54,878 milj.EUR, ir arī viens no desmit lielākajiem nodokļu maksātājiem valstī.