Pērn samazinājās apģērbu mazumtirgotāja SIA “Baltika Latvija” gan apgrozījums, gan peļņa, ziņo Klientu portfeļa monitorings.
SIA “Baltika Latvija” nodarbojas ar zīmolu “Monton”, “Mosaic”, “Baltman”, “Ivo Nikkolo” un “Bastion” apģērbu mazumtirdzniecību.
"Lursoft" izziņa liecina, ka mazumtirgotāja apgrozījums 2016.gadā salīdzinājumā ar 2015.gadu samazinājās par 9% - līdz 10,161 miljonam eiro, savukārt uzņēmuma peļņa saruka par 94% un bija gandrīz 11 tūkstoši eiro. 2015.gadā uzņēmuma apgrozījums bija 11,192 miljoni eiro, bet peļņa - 178 tūkstoši eiro.
Uzņēmuma 2016.gada pārskatā sacīts, ka apgrozījuma kritums galvenokārt saistīts ar ekonomikas izaugsmes stagnāciju valstī. Turklāt, uzņēmuma darbību ietekmēja remontdarbi vairākos tirdzniecības centros, kur atrodas tā veikali. Uz remonta laiku ilgstoši bija slēgti divi vadošie veikali tirdzniecības centrā “Spice”. Investīcijas veikalu remontā ietekmēja arī mazumtirgotāja peļņas rādītājus.
Savukārt saistībā ar tirdzniecības centra “Galleria Rīga” rekonstrukciju 2016.gadā, tajā izvietotie SIA “Baltika Latvija” veikali strādāja apstākļos, kad tirdzniecības centra apmeklējums bija pasliktināts.
2017.gadā mazumtirgotājs plāno paplašināt “Monton” veikalu tirdzniecības centrā “Galleria Rīga” un izvietot tajā jaunu konceptu “Monton and More”. Savukārt ar interneta veikala palīdzību plānots uzlabot “Monton” zīmola atpazīstamību.
SIA “Baltika Latvija” 2016.gadā vidēji nodarbināja 140 darbiniekus un gada beigās uzņēmumam bija 22 veikali.