"Orkla Confectionery & Snacks Latvija" konsolidētais apgrozījums pērn sasniedz gandrīz 78 miljonus eiro

22.06.2017 10:05:00

Šokolādes, konditorejas izstrādājumu un sāļo uzkodu ražotāja un vairumtirgotāja SIA "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" konsolidētais apgrozījums 2016.gadā sasniedza 77,774 miljonus eiro, kas bija par 8% vairāk nekā 2015.gadā, ziņo Klientu portfeļa monitorings.

Koncerns pagājušajā gadā strādāja ar peļņu, kas pēc nodokļiem sasniedza 769 tūkstošus eiro pretēji 1,818 miljonu eiro zaudējumiem 2015.gadā.

Koncerns Latvijā realizējis produkciju 48,034 miljonu eiro apjomā, kas veido 62% no koncerna kopējiem ieņēmumiem. Latvijā vairumtirdzniecībā SIA "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" pārdevusi saražoto 44,365 miljonu eiro apjomā, bet uzņēmuma veikalos pārdota produkcija 3,670 miljonu eiro apjomā.

Savukārt produkcija 25,28 miljonu eiro vērtībā eksportēta uz ārvalstīm. Lietuvā un Igaunijā pārdota produkcija 15,056 miljonu eiro vērtībā, citās Eiropas valstīs - 5,771 miljona eiro apjomā un uz pārējām valstīm SIA "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" pērn eksportēja produkciju 4,453 miljonu eiro apjomā.

Pagājušajā gadā uzņēmums pabeidza koncerna un grupas sabiedrību reorganizācijas procesu, SIA "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" pievienojot AS “Laima”, AS “Staburadze” un AS “Latfood”.

SIA "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" ir koncerna vadošais uzņēmums; koncernā ietilpst tā meitas uzņēmumi SIA “Orkla Logistics Latvija”, SIA “Saldumu Tirdzniecība”, SIA “Latfood Agro”, kā arī uzņēmums “NP Foods Eesti” OU, kurš gan likvidēts 2016.gada novembrī.

Koncerns pagājušajā gadā ieguldīja 1,5 miljonus eiro, lai izbūvētu un iekārtotu jaunas telpas zefīru ražošanai “Staburadze” ražotnē, Artilērijas ielā. Vēl vairāk nekā 300 tūkstošu eiro investīcijas ieguldītas zefīru ražošanas iekārtu un tehnoloģijas uzlabojumos. 

2016.gadā koncerna zīmols “Laima” saglabāja savas līdera pozīcijas kā mīlētākais saldumu zīmols Latvijā. Arī zīmols “Ādažu Čipsi” tirgus daļu ziņā ieņem līdera pozīciju Latvijā, savukārt zīmolu “Selga” pētījumu aģentūra “GfK” atzinusi par zīmolu ar potenciālu.

Koncerna galvenie mērķi 2017.gadā ir palielināt pārdošanas apjomus. Tāpat plānots turpināt ražošanas efektivitātes un kvalitātes uzlabošanas pasākumus, veicot kapitālieguldījumus.

Koncerns sagaida, ka reorganizācijas un vienkāršoto iekšējo procesu ietekmē nākamajos gados sagaidāmi finanšu rādītāju uzlabojumi.

Sīkākai uzziņai SIA "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" konsolidētais un mātes uzņēmuma 2016.gada finanšu pārskats pieejams “Lursoft”

SIA "Orkla Confectionery & Snacks Latvija" dibināta 2009.gadā un līdz 2015.gada beigām bija pazīstama ar nosaukumu “NP Foods”. Uzņēmums nodarbojas ar cukura, šokolādes un citu konditorejas izstrādājumu ražošanu un vairumtirdzniecību, kā arī kartupeļu pārstrādi. 

 

Uzņēmuma pamatkapitāls ir 40 240 268 eiro un tā vienīgais īpašnieks ir Norvēģijas kompānija “Orkla ASA”.