Sporta apģērbu un apavu vairumtirgotājs SIA “adidas Baltics” pagājušajā gadā palielinājis apgrozījumu par 5,1%, bet peļņu pēc nodokļiem par 12,1% salīdzinājumā ar 2015.gadu, ziņo “Lursoft” Klientu Portfelis.
Tādējādi vairumtirgotāja apgrozījums pērn sasniedza 19,422 miljonus eiro, bet tā tīrā peļņa bija 386 tūkstoši eiro.
SIA “adidas Baltics” Baltijas tirgū izplata zīmolu “adidas” un “Reebok” produktus, sadarbojoties ar lielākajiem sporta preču mazumtirgotājiem un veicot mazumtirdzniecību arī savos veikalos.
Uzņēmums norāda, ka 2016.gadā sasniegtie rezultāti bija labi, tomēr mērķi netika pilnībā izpildīti. Lai gan uzņēmuma apgrozījums pieaudzis par 5% un atspoguļo kopējo pieauguma tempu Baltijas tirgū, SIA “adidas Baltics” progrnozes iepriekš bija optimistiskākas.
SIA “adidas Baltics” pagājušajā gadā īstenojis vairākas mārketinga aktivitātes, lai veicinātu tirdzniecību, kā arī nostiprinātu “adidas” un “Reebok” zīmolu atpazīstamību. Tā kā uzņēmuma pētījumi liecina, ka abi zīmoli kļūst atpazīstamāki, tas ļauj SIA “adidas Baltics” ar optimismu raudzīties nākotnē.
Uzņēmums pagājušajā gadā nodarbināja 59 darbiniekus un nodokļos Latvijas valsts budžetā kopumā nomaksāja 1,758 miljonus eiro.
Sīkākai uzziņai SIA “adidas Baltics” 2016.gada finanšu pārskats pieejams “Lursoft”.
SIA “adidas Baltics” dibināta 2005.gadā, tās pamatkapitāls ir 28 457 eiro un tā 100% kapitāla daļu īpašnieks ir Nīderlandē reģistrētā kompānija “Adidas International B.V.”. 2015.gadā SIA “adidas Baltics” apgrozījums bija 18,478 miljoni eiro un tā peļņa pēc nodokļiem bija 344 tūkstoši eiro.