Mediju aģentūras SIA “Media House” apgrozījums 2017.gadā samazinājies par 4,5%, salīdzinot ar gadu iepriekš, līdz 7,087 miljoniem eiro, ziņo “Lursoft” Klientu portfelis.
Neskatoties uz apgrozījuma kritumu, kompānijas tīrā peļņa pieauga gandrīz divarpus reizes un bija 360 tūkstoši eiro.
SIA “Media House” gada pārskatā norāda, ka tās darbība 2017.gadā vērtējama kā ļoti veiksmīga ar labiem rezultātiem. Uzņēmums pagājušajā gadā nodarbināja 22 darbiniekus, kas bija tieši tik pat cik 2016.
Uzņēmums ir uzsācis vairākus pētījumu projektus, lai labāk izprastu mediju patēriņu un klientu produktu lietošanas paradumus. SIA “Media House” arī turpmāk plāno saglabāt vadošo pozīciju medijos, nodrošinot labākos nosacījumus saviem klientiem.
SIA “Media House” 2017.gada pārskats sīkākai uzziņai pieejams “Lursoft”.
SIA “Media House” dibināta 1994.gadā, tās pamatkapitāls ir 2845 eiro un tās vienīgais īpašnieks ir Igaunijā reģistrētā kompānija “AGE Com OU”, kurai Latvijā pieder vairāki ar reklāmu un mediju tirgu saistīti uzņēmumi.
2016.gadā kompānijas apgrozījums bija 7,422 miljoni eiro, bet tās tīrā peļņa bija 95 tūkstoši eiro, ziņo “Lursoft” Klientu Portfelis.