Klientu zvanu centra pakalpojumu sniedzējs SIA “Transcom Worldwide Latvia” 2017.gadā strādāja ar apgrozījumu 7,277 miljonu eiro apmērā, kas bija par 9,8% jeb 788 tūkstošiem eiro mazāk nekā gadu iepriekš, ziņo “Lursoft” Klientu portfelis.
Savukārt uzņēmuma pārskata gada peļņa pēc nodokļiem bija 228 tūkstoši eiro, kas bija uz pusi mazāk nekā 2016.gadā.
SIA “Transcom Worldwide Latvia” sniedz zvanu centru pakalpojumus dažādu nozaru uzņēmumiem. Tā klientu lokā ir tādi uzņēmumi kā “Western Union Processing Lithuania UAB”, SIA “Tele2”, AS “Latvenergo” un citiem. Uzņēmums nodrošina klientu zvanu centru pakalpojumus 11 dažādās valodās un nodarbināja vidēji 409 darbiniekus, sacīts tā gada pārskatā.
Pagājušajā gadā tas strādāja, lai paplašināto sniegto pakalpojumu klāstu esošajiem klientiem, kā arī piesaistītu jaunus klientus.
Uzņēmums arī turpinājis izmaksu optimizāciju programmas, kas cita starpā saistītas ar iekšējo procesu un efektivitātes uzlabošanu. Lai gan SIA “Transcom Worldwide Latvia” pārdotās produkcijas ražošanas pašizmaksa pērn pieaugusi par 1,9%, salīdzinot ar 2016.gadu, uzņēmums pērn samazinājis administrācijas izmaksas par 42,8%, pārdošanas izmaksas par 6,9% un pārējās saimnieciskās darbības izmaksas par 26,3%, liecina tā finanšu pārskats.
2018.gadā SIA “Transcom Worldwide Latvia” plāno koncentrēties uz apgrozījuma noturēšanu esošajā līmenī, paplašinot un dažādojot pakalpojumu klāstu esošajiem klientiem un palielinot klientu bāzi.
2016.gadā SIA “Transcom Worldwide Latvia” neto apgrozījums bija 8,065 miljoni eiro un uzņēmuma tīrā peļņa bija 479 tūkstoši eiro.
SIA “Transcom Worldwide Latvia” dibināts 2001.gadā, tā pamatkapitāls ir 2840 eiro, un tas ir Zviedrijā reģistrētas kompānijas “Transcom WorldWide AB” meitas uzņēmums Latvijā.