Apģērbu, apavu un aksesuāru mazumtirgotāja SIA “Apranga” apgrozījums 2018. gadā saglabājās iepriekšējā gada līmenī, taču šogad uzņēmums plāno paplašināt tā veikalu skaitu un palielināt apgrozījumu par 20%, ziņo “Lursoft” Klientu portfelis.
2018. gadā SIA “Apranga” strādāja ar apgrozījumu 19,171 miljona eiro apmērā, kas bija par 0,5% jeb 102 tūkstošiem eiro mazāk nekā 2017. gadā. Savukārt uzņēmuma peļņa pēc nodokļiem bija 453 tūkstoši eiro, kas bija par 66,5% jeb 181 tūkstoti eiro vairāk nekā pirms gada, liecina uzņēmuma iesniegtais gada pārskats.
SIA “Apranga” pagājušajā gadā slēgusi trīs veikalus. Taču neskatoties uz to, uzņēmumam izdevies saglabāt pārdošanas apjomus 2017. gada līmenī, kā arī tam izdevies palielināt peļņas apjomus. “Kopumā sabiedrības darbība 2018. gadā ir vērtējama apmierinoši,” sacīts vadības ziņojumā.
Šogad uzņēmumam ir lieli attīstības plāni. Šī gada aprīlī atvērti pieci jauni veikali tirdzniecības centrā “Akropole”, bet gada otrajā pusē plānots atvērt divus jaunus veikalus tirdzniecības centrā “Alfa”. SIA “Apranga” paredz, ka kopējais tirgus pieprasījums varētu pieaugt par pāris procentpunktiem, vienlaikus gan arī paredzams neliels konkurences pieaugumu.
SIA “Apranga” 2018. gadā nodarbināja vidēji 252 darbiniekus. Uzņēmuma kopējie maksājumi valsts kopbudžetā veidoja 4,361 miljonu eiro.
SIA “Apranga” dibināta 2002. gadā, tās pamatkapitāls ir 2 134 260 eir,o un uzņēmums pilnībā pieder Lietuvas tirgotājam APB “Apranga”.
2017. gadā SIA “Apranga” neto apgrozījums bija 19,273 miljoni eiro, un uzņēmuma tīrā peļņa bija 272 tūkstoši eiro. Tas nodarbināja 251 darbinieku, tā kopējie maksājumi valsts budžetā bija 4,385 miljoni eiro.