AS “Aldaris” pārdošanas apjomi pērn bijuši 45 miljoni litru, par 10% vairāk nekā gadu iepriekš, balstoties uz uzņēmuma sniegtajiem datiem, tā tirgus vērtības daļa pagājušajā gadā veidojusi 26%.
Iesniegtajā gada pārskatā teikts, ka, neskatoties uz aizvien sarūkošo alus tirgu Latvijā un Baltijā, alus pārdošanas apjomi auguši par 9,6%, sasniedzot 31 miljonu litru. Lielākā daļa no šī apjoma realizēta vietējā tirgū.
Alus ražotāja apgrozījums 2018.gadā veidoja 27,1 milj.EUR, kas ir par 20,6% vairāk nekā 2017.gadā, savukārt zaudējumu daļu gada laikā ražotājam izdevies samazināt par 40%. Pagājušo gadu AS “Aldaris” noslēdzis ar 1,16 milj.EUR zaudējumiem. Uzņēmums ar zaudējumiem strādā jau kopš 2011.gada.
2018.gadā AS “Aldaris” turpināja aktīvu darbu pie uzņēmuma tēla stiprināšanas, jaunu produktu ieviešanas tirgū un esošo pozīciju uzlabošanas. Pērn pabeigta Aldara bezalkoholiskā alus līnijas modernizācija un iepakojuma maiņa un, atbilstoši aktuālajām tendencēm un patērētāju pieprasījumam, pagājušajā gadā Latvijas tirgū ienāca arī gaišais un kviešu bezalkoholiskais alus.
Aizvadītajā gadā turpināta arī sidra segmenta attīstība un Aldaris tajā saglabājis līderpozīcijas ar 45,3% lielu tirgus daļu.
AS “Aldaris” pagājušajā gadā VID administrētajos nodokļos samaksājis 22,94 milj.EUR.