Bērnu preču un kafijas vairumtirgotājs SIA “German Products Baltics” 2019. gadā sasniedzis iepriekš izvirzītos mērķus, palielinot apgrozījumu līdz 16,31 milj.EUR, bet peļņu – līdz 500,13 tūkst.EUR. Dati liecina, ka gada laikā uzņēmuma apgrozījums kāpis par 37,51%, bet peļņa palielinājusies vairāk nekā piecas reizes.
2020.gadam SIA “German Products Baltics” izvirzījis mērķi sasniegt vismaz 16 milj.EUR apgrozījumu un gūt peļņu ne mazāku par 300 tūkst.EUR.
SIA “German Products Baltics” darbība uzsākta 2008.gadā, Latvijas tirgū ieviešot jaunus preču zīmolus un pakāpeniski palielinot realizācijas apjomus. 2009.gadā uzņēmums nodibinājis meitas uzņēmumu Igaunijā, no 2012.gada kļūstot par tā vienīgo īpašnieku, bet 2015.gadā nodibināts meitas uzņēmums Lietuvā.
SIA “German Products Baltics” preces iepērk Vācijā, Nīderlandē, Čehijā un Lietuvā, realizējot tās gan Baltijas tirgū, gan arī eksportējot uz Ukrainu un Krieviju. Uzņēmums Latvijā pārstāv tādus zīmolus kā Friso, Dallmayr, Kinella, Yogi tea, Donat MG, Nuk u.c.
Lursoft dati rāda, ka SIA “German Products Baltics” 2019.gadā nodarbināja 33 darbiniekus.