SIA “Fazer Latvija” kopējā tirgus daļa 2019.gadā sasniegusi 21%. Kā norāda maizes izstrādājumu un konditorejas produktu ražotājs, pieaugums saistīts ar izaugsmi segmentos ar augstu pievienoto vērtību, kā arī efektīvām aktivitātēm tradicionālajos maizes segmentos.
Ar mērķi palielināt rentabilitāti, īstenojot pārdomātu produktu portfeļa pārvaldību un attīstību, kā arī efektīvas tirdzniecības veicināšanas un zīmolu nostiprināšanas kampaņas, SIA "Fazer Latvija" mērķis ir turpināt stiprināt savas pozīcijas segmentos ar augstu pievienoto vērtību.
Lursoft pieejamais gada pārskats rāda, ka SIA “Fazer Latvija” 2019.gadā apgrozījusi 26,63 milj.EUR un nopelnījusi 724,16 tūkst.EUR. Salīdzinot ar gadu iepriekš, pērn ražotāja apgrozījums palielinājies par 5,03%, bet peļņa – teju četrkāršojusies.
2020.gadā SIA “Fazer Latvija” turpinās efektivitātes paaugstināšanas un energoresursu samazināšanas projektus ražošanā, veiks ražošanas līniju modernizāciju, plānots īstenot jaunus automatizācijas risinājumus maizes ražošanā, kā arī ieviesīs papildus aprīkojumus produktu drošības uzlabošanai.
Pēc Covid-19 ierobežojumu stāšanās spēkā, SIA “Fazer Latvija” saskārusies ar strauju pārdošanas apjomu kritumu saldētās maizes segmentā, galvenokārt HoReCa kanāla pārdošanas apjomu krituma un eksporta uz Somiju apjoma krituma ietekmē. SIA “Fazer Latvija” pieder somu Fazer Bakeries Ltd., uzņēmuma pamatkapitāls ir 17,18 milj.EUR. Aizvadītajā gadā maizes ražotājs nodokļos valsts kopbudžetā samaksājis 3 milj.EUR.