Piensaimnieku kooperatīvās sabiedrības “Straupe” kopējais realizācijas apjoms pērn sasniedzis 7,3 milj.EUR, kas ir par 6,3% vairāk nekā 2018.gadā. Tai skaitā 5,8 milj.EUR veidojuši pašražotās produkcijas realizācija.
Kā norādīts iesniegtajā gada pārskatā, piena iepirkuma apjoms no biedriem nav mainījies, kaut arī piena piegādātāju skaits ir samazinājies, jo piena ražošanu un piegādi pienotavai pārtraukušas 6 biedru saimniecības un 2019.gada decembrī to skaits bija 50.
Pagājušajā gadā samazinājies piensaimnieku kooperatīvās sabiedrības “Straupe” pārstrādei un realizācijai nosūtītā piena un vājpiena apjomi, bet palielinājušies atsevišķu produkcijas veidu (krējums, jogurti, šķidrie fasētie piena produkti) ražošanas un realizācijas apjomi.
Piensaimnieku kooperatīvās sabiedrības “Straupe” peļņa pēc nodokļu nomaksas 2019.gadā bija 34,4 tūkst.EUR un to paredzēts ieguldīt kooperatīva attīstībā.
2019.gada decembrī “Straupe” iesniegusi LAD jaunu attīstības projektu 124,2 tūkst.EUR apjomā, kas apstiprināts ar 50% publisko finansējumu. Projekts paredz iegādāties iekārtas šķidro piena produktu pildīšanai pudelēs, kā arī notekūdeņu bioloģisko attīrīšanas iekārtu modernizāciju. Tāpat arī šogad “Straupe” turpinās sadarbību ar jauniem realizācijas partneriem – Elvi un Sky –, kā arī ir noslēgts līgums par sadarbību ar TOP grupu.
Lursoft izziņās dati rāda, ka Piensaimnieku kooperatīvā sabiedrība “Straupe” reģistrēta 1993.gadā. Pērn tā nodarbinājusi 90 darbiniekus.
© Lursoft IT 1993-2025. Lietotājs, lietojot sistēmas, apņemas ievērot Autortiesību likumu, Fizisko personu datu apstrādes likuma prasības (Lursoft IT privātuma politika) un Klientu portfeļa izmantošanas noteikumus. Lietotājam aizliegts izmantot jebkādas automatizētas sistēmas vai robotus piekļuvei sistēmai bez rakstiskas saskaņošanas ar Lursoft IT. Lursoft IT nenes nekādu atbildību par darbībām vai lēmumiem, kas balstīti uz saņemto pakalpojumu.
Lursoft IT portālos publicētie pētījumi tiek sagatavoti, lai sniegtu sabiedrībai būtisku informāciju par uzņēmējdarbības, tai skaitā nozares, reģiona attīstības utml. tendencēm. Pētījumu mērķis ir publiskot informāciju, kas skar sabiedrības intereses. Pētījumos tiek norādīti tajos izmantotie datu avoti.
Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto obligāti nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas mārketinga sīkdatnes.
Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tehniskās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.
Sīkdatne | Grupa | Apraksts | Derīguma termiņš |
---|---|---|---|
decideCookies | Nepieciešams | Reģistrē, kādas sīkdatnes lietotājs ir apstiprinājis. | 7 dienas |
PHPSESSID | Nepieciešams | Sesijas sīkdatne | Sesijas ietvaros |
Klientuportfelis | Nepieciešams | Sesijas sīkdatne | Sesijas ietvaros |
_csrf | Nepieciešams | Drošības politikas sesija. | Sesijas ietvaros |
draugiem.lv __gads | Mārketinga sīkdatnes | Draugiem.lv sīkdatne, nodrošina reklāmu piegādi vai atkārtotu mērķauditorijas atlasi | 13 mēneši |
draugiem.lv DS | Mārketinga sīkdatnes | Draugiem.lv sīkdatne, nodrošina iespēju mērīt reklāmas efektivitāti un veikt tās pielāgošanu dažādām mērķa grupām | Sesijas ietvaros |
draugiem.lv DS_L | Mārketinga sīkdatnes | Draugiem.lv sīkdatne, nodrošina iespēju mērīt reklāmas efektivitāti un veikt tās pielāgošanu dažādām mērķa grupām | Sesijas ietvaros |
draugiem.lv CACA | Mārketinga sīkdatnes | Draugiem.lv sīkdatne | - |
draugiem.lv CAC | Mārketinga sīkdatnes | Draugiem.lv sīkdatne | - |
infogram.com OptanonConsent | Mārketinga sīkdatnes | Infogram sīkdatne, paredzēta datu ievākšanai un analīzei, par lietotāju mijiedarbību ar interaktīvajām vizualizācijām | 1 gads |
infogram.com ig_putma | Mārketinga sīkdatnes | Infogram sīkdatne | Sesijas ietvaros |
infogram.com __zlcmid | Mārketinga sīkdatnes | Infogram sīkdatne, piešķir lietotājam unikālu id | - |
infogram.com _fbp | Mārketinga sīkdatnes | Infogram sīkdatne, ievāc un izseko informāciju par lietotāja pārvietošanos konkrētajā vietnē | 3 mēnēši |
infogram.com _hjSessionUser | Mārketinga sīkdatnes | Infogram sīkdatne, paredzēta datu ievākšanai un analīzei, par lietotāju mijiedarbību ar interaktīvajām vizualizācijām | 1 gads |
infogram.com _gid | Mārketinga sīkdatnes | Infogram sīkdatne, ievāc un saglabā informāciju par lapas apmeklējumu skaitu | 1 gads |
infogram.com _ga | Mārketinga sīkdatnes | Infogram sīkdatne, paredzēta datu ievākšanai un analīzei, par lietotāju mijiedarbību ar interaktīvajām vizualizācijām | 1 gads |
infogram.com _gcl_au | Mārketinga sīkdatnes | Infogram sīkdatne, paredzēta datu ievākšanai un analīzei, par lietotāju mijiedarbību ar interaktīvajām vizualizācijām | 1 gads |
twitter.com personalization_id | Mārketinga sīkdatnes | Twitter sīkfails, iespēja dalīties ar informāciju sociālajos medijos | 2 gadi |
twitter.com _twitter_sess | Mārketinga sīkdatnes | Twitter sīkdatne, ļauj twitter lietotājam lietot sociālo tīklu, atsevišķi neilogojoties profilā, ievāc informāciju par lietotāja paradumiem, lai uzlabotu twitter darbību | Sesijas ietvaros |
twitter.com guest_id | Mārketinga sīkdatnes | Twitter sīkfails parādās lapās, kurās tiek izmantota poga "Tweet", un tā kalpo, lai identificētu lietotāju, kas saistīts ar Twitter. | - |
Trešo personu sīkdatnes | Trešo pušu sīkdatne | Sīkdatnes, kas nav sarakstā iepriekš norādītas, dod iespēju uzlabot interneta vietnes funkcionalitāti un pielāgošanu lietotāja interesēm un vajadzībām. Trešo pušu sīkdatnes ir ārpus Pārziņa kontroles, tās nosaka trešās personas. | - |