AS “Aldaris” kopējā realizētā alus vērtības tirgus daļa 2019.gadā veidojusi 25,9% un uzņēmuma pārdošanas apjomi Latvijā veidojuši 41,6 miljonus litru, kas ir par 9% mazāk nekā 2018.gadā.
“Skatoties uz arvien sarūkošo alus tirgu Latvijā un Baltijā, arī alus pārdošanas apjomi ir kritušies par 9% pret iepriekšējo gadu, sasniedzot 35 miljonus litru. Lielākā daļa no pārdotā realizēta vietējā tirgū,” teikts AS “Aldaris” vadības ziņojumā.
Pagājušā gada AS “Aldaris” apgrozījums bijis par 4,4% mazāks nekā gadu iepriekš, samazinoties līdz 25,9 milj.EUR, un finanšu gads noslēgts ar 3,3 milj.EUR zaudējumiem. Ar zaudējumiem uzņēmums strādā jau kopš 2011.gada.
Pērn AS “Aldaris” aktīvi strādājis pie uzņēmuma tēla stiprināšanas, jauno produktu ieviešanas tirgū un esošo tirgus pozīciju uzlabošanas. Pērn uzņēmumam arī izdevies nostiprināt līderpozīcijas bezalkoholisko dzērienu segmentā.
Uzņēmuma nemainīga pārliecība ir, ka lielākā tā vērtība ir darbinieki, tāpēc 2019.gadā tas lielas investīcijas veltījis darba vides modernizēšanai. Tā pagājušajā vasarā noslēdzās “Aldaris” jaunā biroja remontdarbi un elpu iekārtošana, tāpēc tagad darbiniekiem pieejams jauns un moderns birojs, ergonomiskas darba vietas. Jānorāda, ka 2019.gadā AS “Aldaris” nodarbināja 192 darbiniekus.
Lursoft izziņas informācija rāda, ka AS “Aldaris” pagājušajā gadā nodokļu maksājumos valsts kopbudžetā samaksājis 22,69 milj.EUR.