AS “Aldaris” kopējā realizētā alus vērtības tirgus daļa 2019.gadā veidojusi 25,9% un uzņēmuma pārdošanas apjomi Latvijā veidojuši 41,6 miljonus litru, kas ir par 9% mazāk nekā 2018.gadā.
“Skatoties uz arvien sarūkošo alus tirgu Latvijā un Baltijā, arī alus pārdošanas apjomi ir kritušies par 9% pret iepriekšējo gadu, sasniedzot 35 miljonus litru. Lielākā daļa no pārdotā realizēta vietējā tirgū,” teikts AS “Aldaris” vadības ziņojumā.
Pagājušā gada AS “Aldaris” apgrozījums bijis par 4,4% mazāks nekā gadu iepriekš, samazinoties līdz 25,9 milj.EUR, un finanšu gads noslēgts ar 3,3 milj.EUR zaudējumiem. Ar zaudējumiem uzņēmums strādā jau kopš 2011.gada.
Pērn AS “Aldaris” aktīvi strādājis pie uzņēmuma tēla stiprināšanas, jauno produktu ieviešanas tirgū un esošo tirgus pozīciju uzlabošanas. Pērn uzņēmumam arī izdevies nostiprināt līderpozīcijas bezalkoholisko dzērienu segmentā.
Uzņēmuma nemainīga pārliecība ir, ka lielākā tā vērtība ir darbinieki, tāpēc 2019.gadā tas lielas investīcijas veltījis darba vides modernizēšanai. Tā pagājušajā vasarā noslēdzās “Aldaris” jaunā biroja remontdarbi un elpu iekārtošana, tāpēc tagad darbiniekiem pieejams jauns un moderns birojs, ergonomiskas darba vietas. Jānorāda, ka 2019.gadā AS “Aldaris” nodarbināja 192 darbiniekus.
Lursoft izziņas informācija rāda, ka AS “Aldaris” pagājušajā gadā nodokļu maksājumos valsts kopbudžetā samaksājis 22,69 milj.EUR.
© Lursoft IT 1993-2025. Lietotājs, lietojot sistēmas, apņemas ievērot Autortiesību likumu, Fizisko personu datu apstrādes likuma prasības (Lursoft IT privātuma politika) un Klientu portfeļa izmantošanas noteikumus. Lietotājam aizliegts izmantot jebkādas automatizētas sistēmas vai robotus piekļuvei sistēmai bez rakstiskas saskaņošanas ar Lursoft IT. Lursoft IT nenes nekādu atbildību par darbībām vai lēmumiem, kas balstīti uz saņemto pakalpojumu.
Lursoft IT portālos publicētie pētījumi tiek sagatavoti, lai sniegtu sabiedrībai būtisku informāciju par uzņēmējdarbības, tai skaitā nozares, reģiona attīstības utml. tendencēm. Pētījumu mērķis ir publiskot informāciju, kas skar sabiedrības intereses. Pētījumos tiek norādīti tajos izmantotie datu avoti.
Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto obligāti nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas mārketinga sīkdatnes.
Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tehniskās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.
Sīkdatne | Grupa | Apraksts | Derīguma termiņš |
---|---|---|---|
decideCookies | Nepieciešams | Reģistrē, kādas sīkdatnes lietotājs ir apstiprinājis. | 7 dienas |
PHPSESSID | Nepieciešams | Sesijas sīkdatne | Sesijas ietvaros |
Klientuportfelis | Nepieciešams | Sesijas sīkdatne | Sesijas ietvaros |
_csrf | Nepieciešams | Drošības politikas sesija. | Sesijas ietvaros |
draugiem.lv __gads | Mārketinga sīkdatnes | Draugiem.lv sīkdatne, nodrošina reklāmu piegādi vai atkārtotu mērķauditorijas atlasi | 13 mēneši |
draugiem.lv DS | Mārketinga sīkdatnes | Draugiem.lv sīkdatne, nodrošina iespēju mērīt reklāmas efektivitāti un veikt tās pielāgošanu dažādām mērķa grupām | Sesijas ietvaros |
draugiem.lv DS_L | Mārketinga sīkdatnes | Draugiem.lv sīkdatne, nodrošina iespēju mērīt reklāmas efektivitāti un veikt tās pielāgošanu dažādām mērķa grupām | Sesijas ietvaros |
draugiem.lv CACA | Mārketinga sīkdatnes | Draugiem.lv sīkdatne | - |
draugiem.lv CAC | Mārketinga sīkdatnes | Draugiem.lv sīkdatne | - |
infogram.com OptanonConsent | Mārketinga sīkdatnes | Infogram sīkdatne, paredzēta datu ievākšanai un analīzei, par lietotāju mijiedarbību ar interaktīvajām vizualizācijām | 1 gads |
infogram.com ig_putma | Mārketinga sīkdatnes | Infogram sīkdatne | Sesijas ietvaros |
infogram.com __zlcmid | Mārketinga sīkdatnes | Infogram sīkdatne, piešķir lietotājam unikālu id | - |
infogram.com _fbp | Mārketinga sīkdatnes | Infogram sīkdatne, ievāc un izseko informāciju par lietotāja pārvietošanos konkrētajā vietnē | 3 mēnēši |
infogram.com _hjSessionUser | Mārketinga sīkdatnes | Infogram sīkdatne, paredzēta datu ievākšanai un analīzei, par lietotāju mijiedarbību ar interaktīvajām vizualizācijām | 1 gads |
infogram.com _gid | Mārketinga sīkdatnes | Infogram sīkdatne, ievāc un saglabā informāciju par lapas apmeklējumu skaitu | 1 gads |
infogram.com _ga | Mārketinga sīkdatnes | Infogram sīkdatne, paredzēta datu ievākšanai un analīzei, par lietotāju mijiedarbību ar interaktīvajām vizualizācijām | 1 gads |
infogram.com _gcl_au | Mārketinga sīkdatnes | Infogram sīkdatne, paredzēta datu ievākšanai un analīzei, par lietotāju mijiedarbību ar interaktīvajām vizualizācijām | 1 gads |
twitter.com personalization_id | Mārketinga sīkdatnes | Twitter sīkfails, iespēja dalīties ar informāciju sociālajos medijos | 2 gadi |
twitter.com _twitter_sess | Mārketinga sīkdatnes | Twitter sīkdatne, ļauj twitter lietotājam lietot sociālo tīklu, atsevišķi neilogojoties profilā, ievāc informāciju par lietotāja paradumiem, lai uzlabotu twitter darbību | Sesijas ietvaros |
twitter.com guest_id | Mārketinga sīkdatnes | Twitter sīkfails parādās lapās, kurās tiek izmantota poga "Tweet", un tā kalpo, lai identificētu lietotāju, kas saistīts ar Twitter. | - |
Trešo personu sīkdatnes | Trešo pušu sīkdatne | Sīkdatnes, kas nav sarakstā iepriekš norādītas, dod iespēju uzlabot interneta vietnes funkcionalitāti un pielāgošanu lietotāja interesēm un vajadzībām. Trešo pušu sīkdatnes ir ārpus Pārziņa kontroles, tās nosaka trešās personas. | - |