Dzērienu ražotājs AS “Cēsu alus” 2019.gadā turpinājis attīstību gan pārstāvētajos dzērienu segmentos, gan investīciju jomā. Iesniegtajā gada pārskatā teikts, ka pērn uzņēmums kopumā realizējis 70,9 miljonus litru lielu dzērienu apjomu. Aizvadītajā gadā AS “Cēsu alus” saražojis 62% no visa Latvijā ražotā alus.
Attīstība 2019.gadā notikusi visos dzērienu segmentos, izņemot alus kategoriju, kur akcīzes nodokļa izmaiņu un pārdošanas ierobežojumu dēļ kopējais tirgus samazinājās. Vislielāko realizācijas apjomu pieaugumu AS “Cēsu alus” sasniedzis stipro alkoholisko dzērienu, raudzēto dzērienu un enerģijas dzērienu segmentos.
2019.gadā AS “Cēsu alus” apgrozījis 62,58 milj.EUR un pēc nodokļu nomaksas nopelnījis 4,06 milj.EUR. Gada laikā ražotāja apgrozījums palielinājies par 820,03 tūkst.EUR, bet peļņa sarukusi par 160,33 tūkst.EUR.
Lursoft dati rāda, ka pērn uzņēmums nodarbinājis 219 darbiniekus un nodokļos samaksājis 34,25 milj.EUR.
Pērn uzņēmums turpināja īstenot ilgtermiņa investīciju programmu, ieguldot 2,8 milj.EUR, tostarp tika turpinātas investīcijas ražošanas un loģistikas iekārtu efektivizācijā un modernizācijā. Šogad, turpinot sekot ilgtermiņa investīciju programmai, paredzēts ražošanas attīstībā ieguldīt 2 milj.EUR. “Ražošanas iekārtu modernizācija un efektivizācija, kā arī investīcijas ražotnes energoefektivitātes paaugstināšanā un loģistikas modernizācijā būs AS “Cēsu alus” 2020.gada investīciju prioritātes,” teikts ražotāja iesniegtajā vadības ziņojumā.