Tirgotājs AS “Diāna” 2019.gadā turpinājis iepirkt preces tiešā ceļā no Ķīnas, Polijas, Nīderlandes, Vācijas, Itālijas, Lietuvas un Beļģijas, kas ļāvis uzņēmumam veidot elastīgu cenu politiku.
Salīdzinot ar gadu iepriekš, pērn AS “Diāna” apgrozījums palielinājies par 5,97 milj.EUR jeb 14,46%, sasniedzot 47,25 milj.EUR. Peļņa pēc nodokļu nomaksas palielinājusies līdz 1,86 milj.EUR.
Šogad AS “Diāna” vadība plāno uzņēmuma apgrozījuma pieaugumu robežās no 5 līdz 7%. Vadības ziņojumā arī teikts, ka vadība turpinās stingru naudas plūsmas un izmaksu posteņu kontroli un preču krājumu atlikumu kontroli.
Jānorāda, ka AS “Diāna” darbība ārkārtējās situācijas laikā bijusi stabila. “Veikalos “Citro” ārkārtas situācijas laikā apgrozījums bija stabils, bet veikalos “Mājai un dārzam” apgrozījums ievērojami palielinājies. Lai pielāgoties ārkārtas situācijas apstākļiem, ieviesta tirdzniecība internetā. Tādējādi uzņēmums spējis sekmīgi pārvarēt ārkārtas situāciju,” teikts AS “Diāna” vadības ziņojumā.
Lursoft dati liecina, ka AS “Diāna” šobrīd reģistrētas 38 aktīvas struktūrvienības. Pērn uzņēmumā bija nodarbināti 656 darbinieki un tas nodokļos samaksājis 8 milj.EUR. Tostarp 2,03 milj.EUR valsts sociālās apdrošināšanas obligātajās iemaksās, bet 844,95 tūkst.EUR – iedzīvotāju ienākuma nodoklī.