Konkursā par seksuālās un reproduktīvās veselības veicināšanas kampaņas stratēģijas izstrādi uzvarējis “DDB WORLDWIDE LATVIA”

29.09.2020 09:33:00

Veselības ministrijas konkursā par seksuālās un reproduktīvās veselības veicināšanas kampaņas stratēģijas izstrādi uzvarējis SIA “DDB WORLDWIDE LATVIA”, liecina Lursoft pieejamā informācija. Līgumcena – 47,21 tūkst. EUR bez PVN, kas ietver gan stratēģijas sagatavošanu, gan arī konsultāciju sniegšanu par 6 tūkst. EUR bez PVN.
 
Publiskotā informācija liecina, ka konkursā savus piedāvājumus bija iesnieguši 6 pretendenti.

Lursoft dati rāda, ka šis ir pirmais publisko iepirkumu konkurss, kurā šogad uzvarējis SIA “DDB WORLDWIDE LATVIA”. Pērn tas uzvarējis konkursā par radošajiem uzdevumiem, kas saistīti ar Latvijas Bankas komunikāciju – dizainu, video, digitālajiem risinājumiem, pasākumu scenārijiem un tekstu izstrādi.
 
Aizvadītajā gadā reklāmas aģentūra apgrozījusi 2,63 milj. EUR un pēc nodokļu nomaksas nopelnījusi 100,84 tūkst. EUR. VID publiskotā informācija liecina, ka SIA “DDB WORLDWIDE LATVIA” 2019.gadā nodokļu maksājumos valsts kopbudžetā samaksājis 744,40 tūkst. EUR. Rēķinot samaksāto nodokļu apjomu uz vienu darbinieku, redzams, ka SIA “DDB WORLDWIDE LATVIA” tie bijuši augstāki nekā reklāmas aģentūru nozarē vidēji. Lursoft aprēķinājis, ka uz vienu darbinieku iedzīvotāju ienākuma nodoklī uzņēmums pagājušajā gadā samaksājis 2,95 tūkst. EUR, bet valsts sociālās apdrošināšanas obligātajās iemaksās – 5,96 tūkst. EUR. Nozarē vidēji tie bijuši attiecīgi 1,61 tūkst. EUR un 2,62 tūkst. EUR.
 
SIA “DDB WORLDWIDE LATVIA” īpašnieki ir četras fiziskas personas – Agnita Vāvere (42%), Aleksandrs Niklass Skulte (30%), Andris Rubīns (20%) un Kristiāns Vjakse (8%).