Maizes ražotājs AS “Hanzas maiznīcas” apgrozījums 2019.gadā palielinājies par 6%, sasniedzot 18,51 milj. EUR. Apgrozījuma palielinājums saistīts ar veiksmīgu jaunu produktu ieviešanu tirgū. Neskatoties uz apgrozījuma kāpumu, 2019.finanšu gadu uzņēmums noslēdzis ar 378,48 tūkst. EUR zaudējumiem. Lursoft Multi atskaites dati liecina, ka ar zaudējumiem AS “Hanzas maiznīcas” strādājusi jau pēdējos piecus gadus.
Gada pārskatā norādīts, ka pagājušā gada sākumā uzņēmums veicis produktu portfeļa korekcijas, turpinājis darbu pie tirdzniecības departamenta un loģistikas pakalpojumu modeļa pielāgošanas esošajai tirgus situācijai.
2020.gadā AS “Hanzas maiznīcas” plāno saglabāt vienu no vadošajām pozīcijām maizes tirgū – lielākajās maizes kategorijās piedāvājot jaunus produktus, atbalstot tirdzniecību ar mārketinga aktivitātēm, sadarbojoties ar klientiem, kā arī attīstot jaunas produktu grupas un kategorijas. Lai gan gada pārskata iesniegšanas brīdī AS “Hanzas maiznīcas” nav izjutusi būtisku Covid-19 ierobežošanas pasākumu ietekmi uz svaigas maizes pieprasījumu, uzņēmums sagatavojis pamatīgu risku mazināšanas plānu, kā arī veicis pasākumus ražošanas nepārtrauktības nodrošināšanai.
AS “Hanzas maiznīcas” reģistrēta 1991.gadā, sākotnēji strādājot ar nosaukumu “Abra” un savu tagadējo nosaukumu iegūstot 1998.gadā.