Alkoholisko dzērienu importētājs un vairumtirgotājs SIA “Pernod Ricard Latvia” 2019./2020. finanšu gadu noslēdzis ar 22,4 milj. EUR apgrozījumu un 280,63 tūkst. EUR lielu peļņu.
Aizvadītajā pārskata gadā SIA “Pernod Ricard Latvia” ievērojis striktu kredītpolitiku, kas ir viens no pamatvirzieniem arī 2020.gadā. Pamatojoties uz daudz precīzāku krājumu uzskaiti, ir panākta efektīvāka pasūtījumu izpilde, kā arī optimālāki aktivitāšu piedāvājumi sadarbības partneriem. Gada pārskatā SIA “Pernod Ricard Latvia” norādījis, ka būtiski optimizētas administrācijas un piegādes ķēdes izmaksas, kā arī pārskatīts pārdošanas process, kas būtiski uzlabojis uzņēmuma konkurētspēju Latvijas tirgū. Aizvadītajā gadā SIA “Pernod Ricard Latvia” koncentrējās uz saviem 13 top zīmoliem, kā arī optimizēja investīcijas, ar tām atbalstot lielākos zīmolus – Jameson, Ballentine’s, Absolut, Havana Club, Ararat, Jacob’s Creek, Beefeater, Chivas, Martell, Mumm un Campo Viejo.
Iesniegtais gada pārskats liecina, ka laika periodā no 2019.gada 1.jūlija līdz 2020.gada 30.jūnijam SIA “Pernod Ricard Latvia” ar darba vietām nodrošināja 26 darbiniekus.
Lursoft izziņā publiskotā informācija rāda, ka SIA “Pernod Ricard Latvia” nodokļu maksājumos valsts kopbudžetā 2019.gadā samaksājis 5,09 milj. EUR, tostarp 377,01 tūkst. EUR valsts sociālās apdrošināšanas obligātajās iemaksās un 192,36 tūkst. EUR – iedzīvotāju ienākuma nodoklī.
Uzņēmuma vienīgais kapitāldaļu turētājs ir Pernod Ricard Europe, Middle East and Africa S.A.S. no Francijas.