Bērnu pārtikas un preču vairumtirgotājs SIA “Nutricia” 2019.gadā apgrozījis 19,87 milj. EUR, kas ir par 3,44% vairāk nekā 2018.gadā. Pārskata gadu vairumtirgotājs noslēdzis ar 226,36 tūkst. EUR peļņu.
Iesniegtajā pārskatā teikts, ka kopējais bērnu pārtikas tirgus ir stabils, kas arī veicinājis SIA “Nutricia” apgrozījuma kāpumu. Pērn uzņēmuma tirgus daļa bērnu pārtikas segmentā bijusi stabila, savukārt zīdaiņu piena maisījumu segmentā saglabātas līderpozīcijas.
2019.gadā SIA “Nutrica” turpināja investēt produktu mārketinga un tirdzniecības atbalsta aktivitātēs, atjaunojot bērnu pārtikas produktu piedāvājuma klāst un paplašinot savu produktu pieejamību visās Baltijas valstīs. Uzņēmums īpašu vērību pagājušajā gadā pievērsis savas produkcijas popularizēšanai, izmantojot interneta vidi – uzņēmuma mājas lapas Aptaclub.lv un Milupa.lv –, kā arī televīzijas reklāmas un popularizējis savus produktus arī lielveikalos.
1992.gadā dibinātā SIA “Nutricia” pieder Nīderlandē reģistrētajam Nutricia International B.V.
Lursoft izziņas informācija liecina, ka SIA “Nutricia” iekļauta VID Padziļinātās sadarbības programmas sudraba līmenī, kā arī vairākkārt iekļauts Latvijas TOP 500 lielāko uzņēmumu sarakstos.
Aizvadītajā gadā SIA “Nutrica” ar darba vietām nodrošinājis 47 darbiniekus un nodokļos samaksājis 1,53 milj. EUR.