Pārtikas, higiēnas, dezinfekcijas, saimniecības un kosmētikas preču vairumtirgotājs SIA “Baltā Bura” 2019.gadā turpinājis paplašināt savu klientu un piegādātāju rīku, kā arī attīstīt pārdošanas tehnoloģiju. Iesniegtajā gada pārskatā teikts, ka SIA “Baltā Bura” izplata vairāk nekā 95 partneru produkciju, tiem pievienojot arī zīmolus SIA “Skrīveru Saldumi”, UAB “Druskininku Rasa” dzeramo ūdeni, “Weetabix Limited” brokastu pārslas u.c.
2019.gadā SIA “Baltā Bura” apgrozījusi 44,98 milj. EUR, kas gan ir par 27,43% mazāk nekā 2018.gadā. Finanšu gadu vairumtirgotājs noslēdzis ar 148,63 tūkst. EUR peļņu.
Vadības ziņojumā SIA “Baltā Bura” norādījusi, ka 2019.gadā turpināts uzlabot pārdošanas servisa kvalitāti, lai nodrošinātu augošo klientu pieprasījumu. Mainīta arī cenu politika un akcijas preču tirdzniecības piedāvājumu kontrole, lai palielinātu pārdošanas rentabilitāti. Neskatoties uz apgrozījuma samazinājumu, SIA “Baltā Bura” rentabilitātes rādītājs palielinājies par 16,12%.
2020.gadā, sakarā ar koronavīrusa Covid-19 pandēmiju, SIA “Baltā Bura” saskārusies ar pirktspējas samazināšanos. Pārdošanas apjomu samazināšanos tādos segmentos kā HoReCa, sabiedriskā ēdināšana un izmitināšana uzņēmums kompensējis ar dezinfekcijas līdzekļu, antibakteriālo salvešu, cimdu un sejas masku pārdošanas apjomu palielināšanu.
Lursoft dati liecina, ka 2020.gada aprīlī un maijā VID atbalstījis SIA “Baltā Bura” nokavēto nodokļu maksājumu samaksas sadali termiņos vai atlikšanu uz laiku līdz trim gadiem.
2018.gadā VID piemērojis uzņēmumam nodrošinājumu, liedzot reģistrēt komercķīlas, tās pārjaunot, pārreģistrēt un grozīt. Vēl vienu liegumu vairumtirgotājiem VID piemērojis arī 2020.gadā.
2019.gadā SIA “Baltā Bura” ar darba vietām nodrošinājusi 70 darbiniekus un nodokļos samaksājusi 4,80 milj. EUR.
1996.gadā reģistrētās SIA “Baltā Bura” īpašnieki ir Rafails Deifts (84,92%), Arnolds Koņevņikovs (9,37%) un Nataļja Malaja (5,71%).