Pārskatu par 2020.gadu iesniedzis dzērienu vairumtirgotājs SIA “Henkell Freixenet Latvija”, norādot, ka Covid-19 vīrusa straujā izplatība 2020.gada pavasarī un rudens-ziemas sezonā, pirmkārt, ietekmēja uzņēmuma tirdzniecību HoReCa sektorā, kā arī pierobežas tirdzniecību, kur alkoholisko dzērienu tirdzniecība samazinājās par 40 – 80%, kas arī atspoguļojas apgrozījuma kritumā par 8%, salīdzinot ar 2019.gadu. Lai mazinātu Covid-19 seku ietekmi uz peļņu, SIA “Henkell Freixenet Latvija” pērn pieņēma lēmumu optimizēt un pēc iespējas samazināt netiešos izdevumus, kā rezultātā gads noslēgts ar peļņu.
SIA “Henkell Freixenet Latvija” vadības ziņojumā sniegtā informācija liecina, ka 2020.gadā dzērienu vairumtirgotāja apgrozījums bija 4,12 milj. EUR, bet peļņa – 255,89 tūkst. EUR.
Vadības ziņojumā teikts, ka, sekojot tirgus tendencēm, SIA “Henkell Freixenet Latvija” uzrauga sava sortimenta attīstību, papildinot to ar populāriem produktiem. “Paredzams, ka kopējais gada patēriņš Latvijā 2020.gadā samazinājās par 6%, galvenokārt raudzēto dzērienu, vīna un dzirkstošā vīna patēriņa samazināšanas dēļ. Patēriņa struktūrā vērojams arī pieprasījuma samazinājums zemo izmaksu segmentā un zināms pieaugums vidējā un dārgajā segmentā,” teikts SIA “Henkell Freixenet Latvija” vadības ziņojumā.
Lursoft dati rāda, ka SIA “Henkell Freixenet Latvija” reģistrēts 2010.gadā, tā reģistrētais un apmaksātais pamatkapitāls ir 799,99 tūkst. EUR. Uzņēmuma vienīgais kapitāldaļu turētājs ir vācu Henkell International GmbH. Uzņēmums norādījis, ka tā patiesos labuma guvējus noskaidrot nav iespējams.