Ņemot vērā ekonomisko situāciju Latvijā un pasaulē, mediju aģentūra SIA “Media House” aizvadīto finanšu gadu vērtē kā ļoti veiksmīgu ar labiem rezultātiem. Tiesa, Covid-19 ietekmē apgrozījums un peļņa 2020.gadā bijusi ievērojami mazāka nekā plānots. Iesniegtais gada pārskats rāda, ka SIA “Media House” pērn apgrozīja 10,46 milj. EUR, kas ir par 287,66 tūkst. EUR vairāk nekā gadu iepriekš. Pārskata gadu uzņēmums noslēdzis ar 111,86 tūkst. EUR peļņu.
Lai mazinātu negatīvo Covid-19 ietekmi, SIA “Media House” cenās novērst iespējamo apgrozījuma kritumu, sadarbībā ar medijiem piedāvājot klientiem labākus nosacījumus reklāmas izvietošanai medijos. Covid-19 pirmā viļņa laikā, kad reklāmas tirgū notika dramatisks kritums, uzņēmums veica aktīvo pārdošanu. Lai samazinātu izmaksas, uzņēmums samazināja ofisa uzturēšanas izmaksas, kā arī pieņēma lēmumu neaizpildīt brīvās vakances.
Runājot par attīstības tendencēm, SIA “Media House” savā gada pārskatā norādījis, ka tas plāno attīstīt digitālo mediju servisu, jo šie mediji ir visstraujāk augoši un dod lielāku atdevi.
Jānorāda, ka gan pērn, gan arī šogad uzņēmuma darbiniekiem izmaksāta atlīdzība par dīkstāvi, kā arī gan februārī, gan martā SIA “Media House” piešķirts atbalsts algu subsīdijām. Pērn uzņēmumā strādāja 23 darbinieki.
Lursoft dati rāda, ka SIA “Media House” kapitāldaļu turētājs ir Igaunijā reģistrētais AGE Com OU, savukārt uzņēmuma patiesie labuma guvēji ir Andris Blaka un Rauls Viktorovs.
© Lursoft IT 1993-2025. Lietotājs, lietojot sistēmas, apņemas ievērot Autortiesību likumu, Fizisko personu datu apstrādes likuma prasības (Lursoft IT privātuma politika) un Klientu portfeļa izmantošanas noteikumus. Lietotājam aizliegts izmantot jebkādas automatizētas sistēmas vai robotus piekļuvei sistēmai bez rakstiskas saskaņošanas ar Lursoft IT. Lursoft IT nenes nekādu atbildību par darbībām vai lēmumiem, kas balstīti uz saņemto pakalpojumu.
Lursoft IT portālos publicētie pētījumi tiek sagatavoti, lai sniegtu sabiedrībai būtisku informāciju par uzņēmējdarbības, tai skaitā nozares, reģiona attīstības utml. tendencēm. Pētījumu mērķis ir publiskot informāciju, kas skar sabiedrības intereses. Pētījumos tiek norādīti tajos izmantotie datu avoti.
Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto obligāti nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas mārketinga sīkdatnes.
Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tehniskās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.
Sīkdatne | Grupa | Apraksts | Derīguma termiņš |
---|---|---|---|
decideCookies | Nepieciešams | Reģistrē, kādas sīkdatnes lietotājs ir apstiprinājis. | 7 dienas |
PHPSESSID | Nepieciešams | Sesijas sīkdatne | Sesijas ietvaros |
Klientuportfelis | Nepieciešams | Sesijas sīkdatne | Sesijas ietvaros |
_csrf | Nepieciešams | Drošības politikas sesija. | Sesijas ietvaros |
draugiem.lv __gads | Mārketinga sīkdatnes | Draugiem.lv sīkdatne, nodrošina reklāmu piegādi vai atkārtotu mērķauditorijas atlasi | 13 mēneši |
draugiem.lv DS | Mārketinga sīkdatnes | Draugiem.lv sīkdatne, nodrošina iespēju mērīt reklāmas efektivitāti un veikt tās pielāgošanu dažādām mērķa grupām | Sesijas ietvaros |
draugiem.lv DS_L | Mārketinga sīkdatnes | Draugiem.lv sīkdatne, nodrošina iespēju mērīt reklāmas efektivitāti un veikt tās pielāgošanu dažādām mērķa grupām | Sesijas ietvaros |
draugiem.lv CACA | Mārketinga sīkdatnes | Draugiem.lv sīkdatne | - |
draugiem.lv CAC | Mārketinga sīkdatnes | Draugiem.lv sīkdatne | - |
infogram.com OptanonConsent | Mārketinga sīkdatnes | Infogram sīkdatne, paredzēta datu ievākšanai un analīzei, par lietotāju mijiedarbību ar interaktīvajām vizualizācijām | 1 gads |
infogram.com ig_putma | Mārketinga sīkdatnes | Infogram sīkdatne | Sesijas ietvaros |
infogram.com __zlcmid | Mārketinga sīkdatnes | Infogram sīkdatne, piešķir lietotājam unikālu id | - |
infogram.com _fbp | Mārketinga sīkdatnes | Infogram sīkdatne, ievāc un izseko informāciju par lietotāja pārvietošanos konkrētajā vietnē | 3 mēnēši |
infogram.com _hjSessionUser | Mārketinga sīkdatnes | Infogram sīkdatne, paredzēta datu ievākšanai un analīzei, par lietotāju mijiedarbību ar interaktīvajām vizualizācijām | 1 gads |
infogram.com _gid | Mārketinga sīkdatnes | Infogram sīkdatne, ievāc un saglabā informāciju par lapas apmeklējumu skaitu | 1 gads |
infogram.com _ga | Mārketinga sīkdatnes | Infogram sīkdatne, paredzēta datu ievākšanai un analīzei, par lietotāju mijiedarbību ar interaktīvajām vizualizācijām | 1 gads |
infogram.com _gcl_au | Mārketinga sīkdatnes | Infogram sīkdatne, paredzēta datu ievākšanai un analīzei, par lietotāju mijiedarbību ar interaktīvajām vizualizācijām | 1 gads |
twitter.com personalization_id | Mārketinga sīkdatnes | Twitter sīkfails, iespēja dalīties ar informāciju sociālajos medijos | 2 gadi |
twitter.com _twitter_sess | Mārketinga sīkdatnes | Twitter sīkdatne, ļauj twitter lietotājam lietot sociālo tīklu, atsevišķi neilogojoties profilā, ievāc informāciju par lietotāja paradumiem, lai uzlabotu twitter darbību | Sesijas ietvaros |
twitter.com guest_id | Mārketinga sīkdatnes | Twitter sīkfails parādās lapās, kurās tiek izmantota poga "Tweet", un tā kalpo, lai identificētu lietotāju, kas saistīts ar Twitter. | - |
Trešo personu sīkdatnes | Trešo pušu sīkdatne | Sīkdatnes, kas nav sarakstā iepriekš norādītas, dod iespēju uzlabot interneta vietnes funkcionalitāti un pielāgošanu lietotāja interesēm un vajadzībām. Trešo pušu sīkdatnes ir ārpus Pārziņa kontroles, tās nosaka trešās personas. | - |