Ņemot vērā ekonomisko situāciju Latvijā un pasaulē, mediju aģentūra SIA “Media House” aizvadīto finanšu gadu vērtē kā ļoti veiksmīgu ar labiem rezultātiem. Tiesa, Covid-19 ietekmē apgrozījums un peļņa 2020.gadā bijusi ievērojami mazāka nekā plānots. Iesniegtais gada pārskats rāda, ka SIA “Media House” pērn apgrozīja 10,46 milj. EUR, kas ir par 287,66 tūkst. EUR vairāk nekā gadu iepriekš. Pārskata gadu uzņēmums noslēdzis ar 111,86 tūkst. EUR peļņu.
Lai mazinātu negatīvo Covid-19 ietekmi, SIA “Media House” cenās novērst iespējamo apgrozījuma kritumu, sadarbībā ar medijiem piedāvājot klientiem labākus nosacījumus reklāmas izvietošanai medijos. Covid-19 pirmā viļņa laikā, kad reklāmas tirgū notika dramatisks kritums, uzņēmums veica aktīvo pārdošanu. Lai samazinātu izmaksas, uzņēmums samazināja ofisa uzturēšanas izmaksas, kā arī pieņēma lēmumu neaizpildīt brīvās vakances.
Runājot par attīstības tendencēm, SIA “Media House” savā gada pārskatā norādījis, ka tas plāno attīstīt digitālo mediju servisu, jo šie mediji ir visstraujāk augoši un dod lielāku atdevi.
Jānorāda, ka gan pērn, gan arī šogad uzņēmuma darbiniekiem izmaksāta atlīdzība par dīkstāvi, kā arī gan februārī, gan martā SIA “Media House” piešķirts atbalsts algu subsīdijām. Pērn uzņēmumā strādāja 23 darbinieki.
Lursoft dati rāda, ka SIA “Media House” kapitāldaļu turētājs ir Igaunijā reģistrētais AGE Com OU, savukārt uzņēmuma patiesie labuma guvēji ir Andris Blaka un Rauls Viktorovs.