Mārketinga un reklāmas pakalpojumu sniedzējs SIA “DDB Worldwide Latvia” 2020.gadā veiksmīgi turpinājis sadarbību ar esošajiem klientiem, kā arī ieguvis vairākus jaunus klientus. Uzņēmums pagājušajā gadā apgrozījis 2,39 milj. EUR, pēc nodokļu nomaksas gūstot 66,09 tūkst. EUR peļņu. Salīdzinot ar 2019.gadu, uzņēmuma apgrozījums pērn samazinājies par 9,20%, bet peļņa – par 34,46%.
“2021.gadā viens no galvenajiem uzdevumiem ir spēt saglabāt esošo klientu portfeli, vēl vairāk uzlabojot sniegto pakalpojumu klāstu un kvalitāti, kā arī aktīvi strādāt ar jaunu klientu piesaisti, izmantojot stratēģiskos instrumentus, kas pieejami uzņēmumam kā globāla tīkla daļai,” teikts SIA “DDB Worldwide Latvia” vadības ziņojumā. Patlaban, ņemot vērā Covid-19 pandēmijas radītās sekas, uzņēmums pārskata un optimizē izmaksas, kā arī izmanto valsts piedāvātās iespējas krīzes skartajām nozarēm.
Lursoft pieejamie dati rāda, ka šogad SIA “DDB Worldwide Latvia” vairākkārt saņēmis atbalstu algu subsīdijām, savukārt pērn tas izmantojis iespēju saņemt atlīdzību dīkstāvē esošajiem darbiniekiem. Jānorāda, ka 2020.gadā SIA “DDB Worldwide Latvia” bijis darba devējs 35 darbiniekiem.
Andrim Rubinam, Agnitai Vāverei, Aleksandram Niklasam Skultem un Kristiānam Vjaksem piederošais SIA “DDB Worldwide Latvia” aizvdītajā gadā uzvarējis divos publisko iepirkumu konkursos. Lielākais no tiem ir Veselības ministrijas izsludinātais konkurss par seksuālās un reproduktīvās veselības veicināšanas kampaņas stratēģijas izstrādi, kam līgumcena bijusi 47,21 tūkst. EUR.