Vides reklāmas pakalpojumu sniedzējs SIA “Clear Channel Latvia” pagājušajā gadā piedzīvojis apgrozījuma samazinājumu par 32,11%, liecina uzņēmuma iesniegtais gada pārskats. Lursoft Multi atskaites dati rāda, ka pagājušajā gadā SIA “Clear Channel Latvia” strādājis ar zemāko apgrozījumu pēdējo 10 gadu laikā, rādītājam sarūkot līdz 887,38 tūkst. EUR.
Pēc 143,01 tūkst. EUR lielās peļņas 2019. gadā, pērn uzņēmums strādājis ar 14,8 tūkst. EUR zaudējumiem.
“2020.gada zaudējumi saistīti ar reklāmas pieprasījuma samazinājumu valstī izsludinātā ārkārtas stāvokļa laikā,” teikts SIA “Clear Channel Latvia” vadības ziņojumā, norādot, ka rezultātu negatīvi ietekmējuši valsts noteiktie ierobežojumi koronavīrusa ierobežošanas nolūkos. Uzņēmumam pagājušajā gadā izdevies būtiski optimizēt izdevumus, lai saglabātu stabilu darbību.
Lursoft dati rāda, ka uzņēmums līdz šim nav aktīvi izmantojis valsts sniegtās atbalsta iespējas Covid-19 radītās krīzes seku pārvarēšanai, vien š.g. februārī saņēmis grantu apgrozāmo līdzekļu plūsmas nodrošināšanai.
SIA “Clear Channel Latvia” 2020.gadā veicis būtiskus kapitālieguldījumus, lai pabeigtu iepriekš iesāktos digitālo reklāmas ekrānu ieviešanas projektus, kā arī turpinātu paplašināt digitālo reklāmas ekrānu tīklu.
2001.gadā reģistrētais SIA “Clear Channel Latvia” pieder zviedru Clear Channel Baltics & Russia Aktiebolag.