Vides reklāmas pakalpojumu sniedzējs SIA “JCDecaux Latvija” Covid-19 pandēmijas ietekmē piedzīvojis pārdošanas ieņēmumu samazināšanos, kas atsaucies uz uzņēmuma apgrozījumu un peļņas rādītāju.
Lursoft pieejamais gada pārskats rāda, ka 2020.gadā SIA “JCDceaux Latvija” apgrozījis 3,17 milj. EUR, kas ir par 29,71% mazāk nekā gadu iepriekš. Pēc tam, kad 2019.gadā strādāts ar 10,22 tūkst. EUR peļņu, pērno gadu uzņēmums noslēdzis ar 271,40 tūkst. EUR zaudējumiem. “Lai arī tika veikti dažādi pasākumi, samazinot izmaksas, tomēr liela daļa uzņēmuma izmaksu ir nemainīgas,” teikts SIA “JCDecaux Latvija” vadības ziņojumā.
Lursoft izziņas informācija rāda, ka šogad gan aprīlī, gan maijā SIA “JCDecaux Latvija” saņēmis 100 tūkst. EUR lielu grantu apgrozāmo līdzekļu plūsmas nodrošināšanai, tāpat arī atbalsts apgrozāmo līdzekļu plūsmas nodrošināšanai saņemts šogad februārī. SIA “JCDecaux Latvija” izmantojis iespēju arī saņemt atbalstu dīkstāvē esošajiem darbiniekiem, kā arī pagarināt nokavēto nodokļu maksājumu samaksu.
Pērn SIA “JCDecaux Latvija” ar darba vietām nodrošinājis 26 darbiniekus un nodokļu maksājumos valsts kopbudžetā samaksājis 719,73 tūkst. EUR.
2021.gadā SIA “JCDecaux Latvija” turpināšot darbu pie vides reklāmas tīkla efektīvākas izmantošanas, pieturvietu izbūves un digitālās reklāmas attīstības Rīgā, kā arī tikšot turpināts darbs pie uzņēmuma ilgtspējīgas un videi draudzīgas uzņēmējdarbības.
SIA “JCDecaux Latvija” dalībnieks ir JCDecaux Europe Holding no Francijas.