SIA “LDZ CARGO” apgrozījums pērn sarucis par 35,86%, samazinoties līdz 162,33 tūkst.EUR, un finanšu gadu, pretstatā 2,82 milj. EUR peļņai 2019.gadā, uzņēmums noslēdzis ar 3,3 milj. EUR zaudējumiem. Būtiskākais apgrozījuma samazinājums, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, saistīts ar kopējo pārvadāto kravu apjomu samazināšanos. Kravu pārvadājumi 2020.gadā nodrošinājuši 93,4% no SIA “LDZ CARGO” kopējā apgrozījuma. Pērn uzņēmums pārvadājis 23 467 tūkst. t kravu, kas ir par 43,4% mazāk nekā 2019.gadā. Lielāko daļu no pērn pārvadāto kravu kopējā apjoma veidojusi nafta un naftas produkti.
Lielākā daļa no SIA “LDZ CARGO” pārvadāto kravu apjoma ir no Krievijas (61,6%), bet vēl 26,6% - no Baltkrievijas.
“Vislielāko ietekmi uz uzņēmuma peļņu atstāja naudas sods 5,69 milj. EUR apmērā, ko noteica Konkurences padomes lēmums par konstatētajiem Konkurences likuma 13.panta pirmās daļas un Līguma par Eiropas Savienības darbību 102.pantā noteiktā aizlieguma pārkāpumiem SIA “LDZ CARGO” darbībās,” teikts uzņēmuma vadības ziņojumā.
SIA “LDZ CARGO” pērn nodarbinājis 1691 darbinieku, iedzīvotāju ienākuma nodoklī samaksājot 4,14 milj. EUR, un 8,93 milj. EUR valsts sociālās apdrošināšanas obligātajās iemaksās, liecina Lursoft pieejamā informācija.
SIA “LDZ CARGO” dzelzceļa kravu pārvadājumi Latvijā lielākoties vērsti no valsts austrumu robežām uz Latvijas trīs lielākajām ostām – Rīgu, Ventspili un Liepāju – caur Latvijas austrumdaļas lielajiem dzelzceļa mezgliem Daugavpilī un Rēzeknē, veidojot Austrumu-Rietumu tranzīta koridoru.