Pēc tam, kad 2019.gadā jaunu automašīnu pārdošanas apjoms Latvijā palielinājās par 9%, pērn reģistrēts kritums par 25%. “2020.gadā uzņēmuma realizēto Audi un Volkswagen automobiļu tirdzniecības apjoms samazinājās par 33%, pēcpārdošanas tirgus apjoms samazinājās par 23%, bet rezerves daļu tirdzniecības apjoms samazinājās par 1%,” liecina SIA “Moller Auto Latvia” norādītā informācija.
Salīdzinot ar 2019.gadu, kad SIA “Moller Auto Latvia” apgrozīja 64,22 milj. EUR, pērn autotirgotāja apgrozījums samazinājās līdz 49,59 milj. EUR. Pagājušajā gadā samazinājusies arī uzņēmuma peļņa, kas sarukusi no 1,63 milj. EUR aizpērn līdz 0,79 milj.EUR pagājušajā gadā.
Nākamgad SIA “Moller Auto Latvia” sagaida mērenu tirgus izaugsmi. Uzņēmums izvirzījis mērķi augt savā pamatdarbības segmentā straujāk kā tirgus, kas rezultētos ar lielāku peļņas atdevi nekā iepriekšējā gadā. Tiesa, kā iesniegtajā vadības ziņojumā norādījis SIA “Moller Auto Latvia”, šobrīd nav iespējams paredzēt, kādas varētu būt ilgtermiņa sekas un cik lielā mērā Covid-19 varētu ietekmēt uzņēmumu ilgtermiņā.
Pagājušajā gadā SIA “Moller Auto Latvia” bija darba devējs 112 darbiniekiem. Lursoft pieejamā informācija rāda, ka uzņēmums saņēmis 343,92 tūkst. EUR lielu atbalstu eksportējošajiem uzņēmumiem Covid-19 krīzes seku pārvarēšanai, kā arī šogad aprīļa beigās autotirgotājam piešķirts 100 tūkst. EUR liels atbalsts apgrozāmo līdzekļu plūsmas nodrošināšanai.