2012.gadā AS LATFOOD nostiprinājis savas stabilās pozīcijas Latvijas un Baltijas valstu tirgū. Kā minēts uzņēmuma vadības ziņojumā, sadarbības modeļa maiņa veicinājusi Igaunijas tirgus attīstības strauju kāpumu, kā arī apgūti jauni eksporta tirgi ārpus Baltijas valstīm. Pārdošanas apjomu stabils pieaugums aizvadītajā gadā nodrošinājis nepieciešamību ražošanā pāriet uz pastāvīgu trīs maiņu darbu, kas kopumā veicinājis ražošanas efektivitātes rādītāju uzlabošanos.
AS LATFOOD kopējais neto apgrozījums pērn palielinājies par 2,6%, sasniedzot 9,761 milj.Ls. Kā norāda AS LATFOOD vadība, starp Baltijas valstīm vislabākos apgrozījuma pieauguma rezultātus uzņēmumam 2012.gadā izdevies sasniegt Igaunijā, kur pārdošanas rādītāji pārsniegti par 21,%. Neto apgrozījuma pieaugums bijis vērojams arī eksporta darījumos ar Lietuvu, kur kāpums sastādījis 7,1%. Neto apgrozījums Latvijā pērn bijis līdzīgs 2011.gada līmenim.
2012.finanšu gadu AS LATFOOD noslēdzis ar 108,122 tūkst.Ls peļņu, kas ir ievērojams uzlabojums pēc 147,115 tūkst.Ls lielajiem zaudējumiem 2011.gadā.
2013.gadā, līdzīgi kā iepriekš, AS LATFOOD darbības prioritāte būs produkcijas eksporta pieaugums un sistemātiska uzņēmuma produkcijas īpatsvara palielināšana Baltijas tirgū, kas balstīta uz jaunu produktu izstrādi vietējā tirgū, kā arī jaunu produktu ieviešanu ārvalstu tirgos.
AS LATFOOD dibināta 1993.gada nogalē un ir vadošais kartupeļu pārstrādes uzņēmums Latvijā. Latvijā uzņēmuma produkcija atpazīstama ar zīmolu Ādažu Īstie Čipsi, savukārt uz ārvalstīm produkcija tiek eksportēta ar preču zīmi The original Taffel snacks.