Ar zīmolu “Costa Coffee” strādājošajam SIA “Coffee Nation” 2020.gads nesis apgrozījuma kritumu un zaudējumus. Uzņēmuma iesniegtais gada pārskats rāda, ka pērn tas apgrozīja 1,86 milj. EUR, kas ir par 43,67% mazāk nekā gadu iepriekš. Pārskata gadu kafejnīcas noslēgušas ar 623,3 tūkst. EUR lieliem zaudējumiem. Iepriekš ar zaudējumiem uzņēmums pēdējo reizi strādājis 2013.gadā.
Lai veicinātu uzņēmuma izaugsmi un piesaistītu jaunus klientus, 2020.gadā SIA “Coffee Nation” Latvijā nostiprināja un popularizēja zīmolu “Costa Coffee” un īstenoja visus jaunos produktus un akciju reklāmas pasākumus saskaņā ar Costa starptautiskajiem standartiem.
Tāpat kā iepriekšējos gados, uzņēmuma valde arī turpmāk plāno pēc iespējas samazināt tekošos izdevumus, kā arī palielināt ieņēmumus, ieviešot jaunas un uzlabojot jau esošās tehnoloģijas klientu apkalpošanas sfērā, izmantojot Costa Coffee standartus un pieredzi starptautiskajā tirgū.
2020.gada 31.decembrī uzņēmumam bija trīspadsmit kafejnīcas. Uzņēmumā pagājušajā gadā bija nodarbināti 119 darbinieki. Jānorāda, ka SIA “Coffee Nation” kopš aizvadītā gada aprīļa aktīvi izmantojis valsts sniegto atbalstu Covid-19 krīzes seku mazināšanai. Vēl šī gada jūnijā uzņēmumam piešķirts 100 tūkst. EUR liels atbalsts apgrozāmo līdzekļu plūsmas nodrošināšanai, tāpat arī piešķirts atbalsts algu subsīdijām, VID atbalstījis uzņēmuma nokavēto nodokļu maksājumu samaksas sadali termiņos vai atlikšanu uz laiku līdz trim gadiem, kā arī piešķirts atbalsts dīkstāvē esošajiem uzņēmuma darbiniekiem.
Lursoft pieejamie dati rāda, ka pirms divdesmit gadiem reģistrētā SIA “Coffee Nation” pamatkapitāls ir 2,07 milj. EUR.
SIA “Coffee Nation” vienīgais kapitāldaļu turētājs ir Lielbritānijā reģistrētais COFFEEHEAVEN HOLDINGS LIMITED.