SIA “Bodybalt”, kas zināms kā The Body Shop kosmētikas mazumtirgotājs Latvijā, 2020.gadā apgrozījis 4,15 milj. EUR, pēc nodokļu nomaksas nopelnot 67,5 tūkst. EUR. Salīdzinot ar gadu iepriekš, pērn tirgotāja apgrozījums samazinājies par 5,5%, bet peļņa augusi vairāk nekā divas reizes. Šogad laika periodā no janvāra līdz jūnija uzņēmuma ieņēmumi ir samazinājušies par aptuveni 30%, kas saistīts ar ierobežojumiem, kuru dēl bija slēgti fiziskie veikali, tāpēc ieņēmumus galvenokārt veidojis internetaveikals.
Lursoft dati rāda, ka gan pagājušā gada maijā, gan arī šogad pavasarī uzņēmuma dīkstāvē esošie darbinieki saņēmuši atbalstu no valsts, tāpat arī pērn maijā VID atbalstījis tirgotāja nokavēto nodokļu maksājumu samaksas sadali termiņos vai atlikšanu uz laiku līdz trim gadiem.
Jānorāda, ka 2020.gadā SIA “Bodybalt” nodokļu maksājumos valsts kopbudžetā samaksājis 511,09 tūkst. EUR, tostarp 148,93 tūkst. EUR valsts sociālās apdrošināšanas obligātajās iemaksās un 66,74 tūkst. EUR iedzīvotāju ienākuma nodoklī.
Šogad SIA “Bodybalt” iecerējis galveno uzsvaru likt uz lojālo klientu datu bāzes funkciju uzlabošanu, interneta veikala funkciju paplašināšanu un zīmola atpazīstamības veicināšanu.
Lursoft dati rāda, ka 2004.gadā dibinātā SIA “Bodybalt” kapitāldaļu turētājs ir somu uzņēmums Bodim Port Oy, savukārt patiesais labuma guvējs – Aarno Mikael Pohtola.
Šobrīd SIA “Bodybalt” ir reģistrētas 10 aktīvas struktūrvienības. Pagājušā gada izskaņā uzņēmumam piederēja arī 7 veikali Lietuvā.
© Lursoft IT 1993-2025. Lietotājs, lietojot sistēmas, apņemas ievērot Autortiesību likumu, Fizisko personu datu apstrādes likuma prasības (Lursoft IT privātuma politika) un Klientu portfeļa izmantošanas noteikumus. Lietotājam aizliegts izmantot jebkādas automatizētas sistēmas vai robotus piekļuvei sistēmai bez rakstiskas saskaņošanas ar Lursoft IT. Lursoft IT nenes nekādu atbildību par darbībām vai lēmumiem, kas balstīti uz saņemto pakalpojumu.
Lursoft IT portālos publicētie pētījumi tiek sagatavoti, lai sniegtu sabiedrībai būtisku informāciju par uzņēmējdarbības, tai skaitā nozares, reģiona attīstības utml. tendencēm. Pētījumu mērķis ir publiskot informāciju, kas skar sabiedrības intereses. Pētījumos tiek norādīti tajos izmantotie datu avoti.
Lai šī tīmekļvietne darbotos, tā izmanto obligāti nepieciešamās sīkdatnes. Ar Jūsu piekrišanu papildus šajā vietnē var tikt izmantotas mārketinga sīkdatnes.
Ja tīmekļa vietnes lietotājs noklikšķina uz pogas “Nepiekrītu”, tīmekļa vietnē saglabājas tehniskās sīkdatnes, kuras ir nepieciešamas, lai nodrošinātu tīmekļa vietnes darbību un kuru izmantošanai nav nepieciešams iegūt lietotāja piekrišanu.
Sīkdatne | Grupa | Apraksts | Derīguma termiņš |
---|---|---|---|
decideCookies | Nepieciešams | Reģistrē, kādas sīkdatnes lietotājs ir apstiprinājis. | 7 dienas |
PHPSESSID | Nepieciešams | Sesijas sīkdatne | Sesijas ietvaros |
Klientuportfelis | Nepieciešams | Sesijas sīkdatne | Sesijas ietvaros |
_csrf | Nepieciešams | Drošības politikas sesija. | Sesijas ietvaros |
draugiem.lv __gads | Mārketinga sīkdatnes | Draugiem.lv sīkdatne, nodrošina reklāmu piegādi vai atkārtotu mērķauditorijas atlasi | 13 mēneši |
draugiem.lv DS | Mārketinga sīkdatnes | Draugiem.lv sīkdatne, nodrošina iespēju mērīt reklāmas efektivitāti un veikt tās pielāgošanu dažādām mērķa grupām | Sesijas ietvaros |
draugiem.lv DS_L | Mārketinga sīkdatnes | Draugiem.lv sīkdatne, nodrošina iespēju mērīt reklāmas efektivitāti un veikt tās pielāgošanu dažādām mērķa grupām | Sesijas ietvaros |
draugiem.lv CACA | Mārketinga sīkdatnes | Draugiem.lv sīkdatne | - |
draugiem.lv CAC | Mārketinga sīkdatnes | Draugiem.lv sīkdatne | - |
infogram.com OptanonConsent | Mārketinga sīkdatnes | Infogram sīkdatne, paredzēta datu ievākšanai un analīzei, par lietotāju mijiedarbību ar interaktīvajām vizualizācijām | 1 gads |
infogram.com ig_putma | Mārketinga sīkdatnes | Infogram sīkdatne | Sesijas ietvaros |
infogram.com __zlcmid | Mārketinga sīkdatnes | Infogram sīkdatne, piešķir lietotājam unikālu id | - |
infogram.com _fbp | Mārketinga sīkdatnes | Infogram sīkdatne, ievāc un izseko informāciju par lietotāja pārvietošanos konkrētajā vietnē | 3 mēnēši |
infogram.com _hjSessionUser | Mārketinga sīkdatnes | Infogram sīkdatne, paredzēta datu ievākšanai un analīzei, par lietotāju mijiedarbību ar interaktīvajām vizualizācijām | 1 gads |
infogram.com _gid | Mārketinga sīkdatnes | Infogram sīkdatne, ievāc un saglabā informāciju par lapas apmeklējumu skaitu | 1 gads |
infogram.com _ga | Mārketinga sīkdatnes | Infogram sīkdatne, paredzēta datu ievākšanai un analīzei, par lietotāju mijiedarbību ar interaktīvajām vizualizācijām | 1 gads |
infogram.com _gcl_au | Mārketinga sīkdatnes | Infogram sīkdatne, paredzēta datu ievākšanai un analīzei, par lietotāju mijiedarbību ar interaktīvajām vizualizācijām | 1 gads |
twitter.com personalization_id | Mārketinga sīkdatnes | Twitter sīkfails, iespēja dalīties ar informāciju sociālajos medijos | 2 gadi |
twitter.com _twitter_sess | Mārketinga sīkdatnes | Twitter sīkdatne, ļauj twitter lietotājam lietot sociālo tīklu, atsevišķi neilogojoties profilā, ievāc informāciju par lietotāja paradumiem, lai uzlabotu twitter darbību | Sesijas ietvaros |
twitter.com guest_id | Mārketinga sīkdatnes | Twitter sīkfails parādās lapās, kurās tiek izmantota poga "Tweet", un tā kalpo, lai identificētu lietotāju, kas saistīts ar Twitter. | - |
Trešo personu sīkdatnes | Trešo pušu sīkdatne | Sīkdatnes, kas nav sarakstā iepriekš norādītas, dod iespēju uzlabot interneta vietnes funkcionalitāti un pielāgošanu lietotāja interesēm un vajadzībām. Trešo pušu sīkdatnes ir ārpus Pārziņa kontroles, tās nosaka trešās personas. | - |