Aizvadītajā gadā AS “Balticovo” olu vidējā realizācijas cena 1000 olām pieaugusi par 3,14 eiro, pērn sasniedzot 72,57 eiro par 1000 olām. Kā skaidro AS “Balticovo”, cenas pieaugums daļēji saistīts ar ārpus sprosta olu īpatsvara pieaugumu uzņēmuma sortimentā. Ražotājs savu produkciju 2020.gadā realizējis ne tikai Latvijā, bet eksportējis arī uz vairāk nekā 20 valstīm. Kā galvenos tirgus AS “Balticovo” min Igauniju, Lietuvu, Čehiju, Poliju un Vāciju.
Kopumā pērn AS “Balticovo” saražoja 649 miljonus vistu olu, kas ir par 12 miljoniem mazāk nekā gadu iepriekš.
AS “Balticovo” iesniegtais pārskats rāda, ka 2020.gadā uzņēmums palielinājis savu apgrozījumu līdz 54,32 milj. EUR, savukārt peļņa augusi līdz 3,03 milj. EUR. Apgrozījuma kāpums gada laikā veidojis 6,69 milj. EUR, savukārt peļņa augusi par 87,96%. Uzņēmums pagājušajā gadā bija darba devējs 335 darbiniekiem.
Lursoft dati rāda, ka 2020.gadā AS “Balticovo” nodokļu maksājumos valsts kopbudžetā samaksāja 3,63 milj. EUR.
2020.gads AS “Balticovo” bija nozīmīgs ar vairākiem vērienīgiem uzņēmuma attīstības projektiem, kā arī tika nodoti ekspluatācijā un atklāti fundamentāli objekti, kas nākotnē ļaus turpināt stiprināt uzņēmuma stratēģisko attīstību.
Uzņēmuma attīstībai putnkopībā jānodrošina putnu vietu skaita saglabāšana un tehnoloģiju atbilstība Eiropas Savienības prasībām. “Uzņēmums turpinās audzēt gan skaitliski, gan proporcionāli ārpus sprostu putnu vietu īpatsvaru Iecavā, attīstot kūtī turētu vistu vietas Madonā, bet Vilcē – brīvās turēšanas apstākļu vistu vietas,” teikts AS “Balticovo” iesniegtajā vadības ziņojumā. Pie nākotnes perspektīvām AS “Balticovo” min arī mūsdienīgo tehnoloģiju izmantošanu ražošanas procesos un uzskaitē, kā arī mākslīgā intelekta izmantošanu plānošanas procesos.