AS “Cēsu alus” aizvadītajā gadā apgrozīja 62,17 milj. EUR un nopelnīja 3,57 milj. EUR. Salīdzinot ar gadu iepriekš, ražotāja apgrozījums pērn saglabājies teju nemainīgs, savukārt peļņa samazinājusies par 11,94%.
Lursoft pieejamie dati liecina, ka AS “Cēsu alus” pagājušajā gadā nodokļu maksājumos samaksāja 35,78 milj. EUR. No tiem 1,24 milj. EUR veidoja valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas, bet 0,57 milj. EUR – iedzīvotāju ienākuma nodoklis. Ražotājs aizvadītajā gadā bija darba devējs 193 nodarbinātajiem.
2020.gadā uzņēmums turpināja attīstību gan pārstāvētajos dzērienu segmentos, gan investīciju jomā. AS “Cēsu alus” pagājušajā gadā kopumā realizēja 70,9 miljonus litru lielu dzērienu apjomu, nodrošinot pērn, neskatoties uz Covid-19 ierobežojumiem, tādu pašu apjomu kā gadu iepriekš. Jāpiebilst, ka AS “Cēsu alus” pagājušajā gadā saražoja 62% no visa Latvijā ražotā alus.
“2020.gada rezultāti sasniegti gan pieaudzējot eksportu, gan paplašinot bezalkoholisko dzērienu piedāvājumu un attīstoties premium alus segmentā,” teikts AS “Cēsu alus” vadības ziņojumā. Vislielāko realizācijas apjomu uzņēmums 2020.gadā sasniedza sidra, alkoholisko un bezalkoholisko dzērienu segmentos, savukārt alus kategorijā, gan akcīzes nodokļa izmaiņu, gan arī Covid-19 tirdzniecības ierobežojumu dēļ, kopējais alus tirgus aizvadītajā gadā samazinājās.
Aizvadītajā gadā AS “Cēsu alus” turpināja īstenot ilgtermiņa investīciju programmu, uzņēmumā ieguldot 2,6 milj. EUR. Tika turpinātas investīcijas ražošanas un loģistikas iekārtu efektivizācijā un modernizācijā, samazinot uzņēmuma ietekmi uz vidi. Šogad ražošanas attīstībā iecerēts ieguldīt vēl 2 milj. EUR. “Ražošanas iekārtu modernizācija un efektivizācija, kā arī investīcijas ražotnes energoefektivitātes paaugstināšanā un loģistikas modernizācijā būs uzņēmuma 2021.gada investīciju prioritātes,” norādījis AS “Cēsu alus”, piebilstot, ka tiks paplašināts arī uzņēmuma sortiments ar “Piebalgas alus” īpaši raudzētajiem dzērieniem.