2012.gadā apakšveļas ražotājam AS Lauma Lingerie izdevies palielināt pārdošanas apjomu par 8%, vēstīts uzņēmuma vadības ziņojumā. Apgrozījuma pieaugums novērots visos galvenajos noieta tirgos – Krievijā, Ukrainā, Baltkrievijā, Baltijas valstīs u.c., kas panākts pateicoties veiksmīgi izraudzītai uzņēmuma sortimenta politikai, franšīzes veikalu tīkla paplašināšanai, loģistikas procesa uzlabošanai un jaunu klientu piesaistei.
Apakšveļas ražotāja AS Lauma Lingerie apgrozījums 2012.gadā sasniedzis 5,739 milj.Ls, kas, salīdzinājumā ar 2011.gadu, ir kāpums par 8,18%, savukārt uzņēmuma peļņa samazinājusies līdz 185,700 tūkst.Ls (-53,87%).
Pērn uzņēmums turpinājis pārvaldīt 9 mazumtirdzniecības veikalus visā Latvijā, kopumā aizvadītā gada nogalē darbojies 41 Lauma Lingerie veikals septiņās valstīs – Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Krievijā, Ukrainā, Baltkrievijā un Albānijā.
Uzņēmuma attīstības plānots 2013.gadā ietilpst jaunu franšīzes veikalu atvēršana Krievijā, Baltkrievijā, Baltijas valstīs un Sauda Arābijā, kā arī produkcijas sortimenta paplašināšana un apgrozījuma palielināšana par 43%.