Aizvadītajā gadā Covid-19 pandēmijas ietekmē sarucis SIA “The Himalaya Drug Company” apgrozījums, rāda Lursoft pieejamie dati. Ja 2019.gadā kosmētikas līdzekļu vairumtirgotājs apgrozīja 13,96 milj. EUR, tad aizvadītajā gadā rādītājs samazinājās līdz 10,18 milj. EUR. Neskatoties uz to, ka e-komercijas platformās pārdoto preču apjomi 2020.gadā nepārtraukti palielinājās, uzņēmums gadu noslēdza ar 861,11 tūkst. EUR zaudējumiem. Ar zaudējumiem vairumtirgotājs strādāja arī 2019.gadā, kad tie sasniedza 1,8 milj. EUR.
Šogad SIA “The Himalaya Drug Company” plāno palielināt apgrozījumu, ko iecerējusi panākt palielinot pārdošanas apjomus e-komercijas platformā “Amazon”, turpinot iekarot Lielbritānijas un Spānijas patēriņa preču tirgus un palielinot pārdošanas apjomus citās Eiropas valstīs. Uzņēmuma vadība uzskata, ka, uzlabojot noliktavu tehnoloģisko procesu un kvalitāti, kā arī optimizējot fiksēto un tiešo mainīgo izmaksu struktūru, SIA “The Himalaya Drug Company” spēs nostiprināt savas pozīcijas tirgū un veiksmīgi palielināt pārdoto preču apjomu.
SIA “The Himalaya Drug Company” kapitāldaļu turētājs ir Kaimanu salās reģistrētais Humalaya Global Holdings Ltd. Uzņēmuma patiesais labuma guvējs ir Apvienotajos Arābu Emirātos dzīvojošais Manal Meraj Alim.