AS “Aldaris” kopējā realizētā tirgus daļa 2021.gadā veidoja 26,4%. Uzņēmuma pārdošanas apjomi Latvijā pērn bija 38,2 milj. l, kas ir par 2% mazāk nekā gadu iepriekš.
Iesniegtajā gada pārskatā redzams, ka AS “Aldaris” 2021.gadā apgrozīja 21,57 milj. EUR. Salīdzinot ar 2020.gadu, tas ir par nepilniem 3% mazāk. Uzņēmums turpinājis strādāt ar zaudējumiem, tiem pagājušajā gadā veidojot 2,08 milj. EUR. Lursoft Multi atskaites dati rāda, ka ar zaudējumiem AS “Aldaris” strādā jau kopš 2011.gada.
“Arī 2021.gadā uzņēmuma plānus ietekmēja Covid-19 pandēmijas ierobežošanai ieviestie tirdzniecības ierobežojumi un neskaidrās prognozes par to spēkā esamības laiku. Ierobežojumi visvairāk skāra HoReCa sektoru un dažādu lielo pasākumu norisi,” teikts AS “Aldaris” vadības ziņojumā.
Pērn uzņēmuma “Mežpils alus” zīmola portfelī pievienojās trīs jaunumi. To izveidē ieguldīti aptuveni 30 tūkst. EUR.
Jānorāda, ka aizvadītajā gadā AS “Aldaris” bija darba devējs 171 darbiniekam. Uzņēmums nodokļu maksājumos valsts kopbudžetā 2021.gadā samaksājis 21,8 milj. EUR.
AS “Aldaris” apturējis visus iepirkumus un pārdošanu Krievijā. Radušos pārdošanas apjomu zaudējumus tiek plānots kompensēt, palielinot eksporta pārdošanas apjomus uz Āzijas un Eiropas valstīm, kā arī veicinot pārdošanas apjomus vietējā tirgū un ražojot produktus vietējiem zīmoliem.
Šogad AS “Aldaris” plāno saglabāt Latvijas alus tirgus pozīcijas iepriekšējā gada līmenī. Plānots izstrādāt jaunus produktus un ieviest tos patērētājiem kopā ar inovatīviem iepakojuma risinājumiem.