SIA “Orkla Foods Latvija”, kas ražo dažādas ēdienu piedevas, majonēzes, kečepus, dārzeņu, augļu un ogu pārstrādes produktus ar zīmolu “Spilva”, 2021.gadā strādājusi ar 22,33 milj. EUR apgrozījumu. Salīdzinot ar gadu iepriekš, tas ir par 21,67% mazāk. Uzņēmuma iesniegtais gada pārskats liecina, ka 2021.gadu ražotājs noslēdzis ar 706,85 tūkst. EUR lieliem zaudējumiem. Zaudējumu rašanos ietekmēja Covid-19 un resursu cenu pieaugums. Pēc Lursoft Multi atskaites datiem, iepriekš ar zaudējumiem SIA “Orkla Foods Latvija” nav strādājusi.
2021.gadā SIA “Orkla Foods Latvija” bijusi darba devējs 118 darbiniekiem. Nodokļu maksājumos valsts kopbudžetā uzņēmums pagājušajā gadā samaksājis 4,74 milj. EUR.
SIA “Orkla Foods Latvija” arī 2021.gadā turpināja investēt ražošanas procesu pilnveidē, tajā skaitā ilgtspējīgāku ražošanas procesu īstenošanā. Pērn noslēgts investīciju projekts 76 tūkst. EUR apmērā, “Spilva” ražotnē ieviešot rekuperācijas jeb siltuma atgūšanas sistēmu, kas ļauj ražošanas procesos radīto siltumu izmantot atkārtoti karstā ūdens uzsildīšanai un citiem procesiem. Tādējādi uzņēmums gada laikā samazina energoresursu patēriņu par 4%, kā arī tiek nodrošināts CO2 izmešu samazinājums par 145t.
Tāpat arī “Spilva” ražotnē uzstādītas jaunas iekārtas ražošanas procesu uzlabošanai kopumā par 350 tūkst. EUR.
Iesniegtajā vadības ziņojumā norādīts, ka pērn Latvijas tirgū SIA “Orkla Foods Latvija” laida 34 jaunus un atjauninātus produktus tomāti un citu mērču, dresingu, ievārījumu un konservēto produktu, gatavo maltīšu kategorijās.