Lursoft Klientu Portfeļa monitoringa dati rāda, ka no SIA “Tet” valdes locekles amata atcelta Ingrīda Rone, kura šajā amatā atradās jau kopš 2004.gada.
Pēc izmaiņu reģistrēšanas SIA “Tet” valde turpina darbu piecu amatpersonu sastāvā. Uzņēmuma valdes priekšsēdētāja amatu ieņem Uldis Tatarčuks, savukārt valdes locekļu krēslos atrodas Gints Bukovskis, Sergejs Kostjučenko, Alla Krūmiņa un Dmitrijs Ņikitins.
Ingrīda Rone, kuras atbildības sfēra SIA “Tet” bija cilvēkresursi, turpina ieņemt amatu Latvijas Personāla vadīšanas asociācijā.
2021.gadā SIA “Tet” veica vērienīgus ieguldījumus pamattīkla un esošo pakalpojumu pilnveidē, kā arī jaunu risinājumu izstrādē, investējot 35,8 milj. EUR. Iesniegtais gada pārskats liecina, ka 2021.gadā SIA “Tet” kāpināja apgrozījumu par 12,52%, rādītājam sasniedzot 200,62 milj. EUR. Finanšu gadu uzņēmums noslēdza ar 26,78 milj. EUR peļņu. “Tet” konsolidētais apgrozījums aizvadītajā gadā palielinājies līdz 253,25 milj. EUR, bet konsolidētā peļņa veidoja 28,85 milj. EUR.
Lursoft pieejamā informācija liecina, ka pagājušajā gadā SIA “Tet” ar darba vietām nodrošināja 1221 strādājošo, kopumā nodokļu maksājumos valsts kopbudžetā samaksājot 40,72 milj. EUR. No tiem 10,15 milj. EUR veidoja valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas, bet 4,89 milj. EUR – iedzīvotāju ienākuma nodoklis.
Pērn uzņēmums uzbūvējis un nodevis ekspluatācijā 6.datu centru ar 60 statnēm, kā arī uzsāka mākoņpakalpojuma platformas paplašināšanu. Iesniegtajā vadības ziņojumā SIA “Tet” norāda, ka pagājušajā gadā tas arī turpināja investēt digitālajā transformācijā, kas ietver būtiskāko uzņēmuma darbībai nepieciešamo IT sistēmu nomaiņu un visaptverošu biznesa procesu pārskatu, efektivizējot uzņēmuma darbību, uzlabojot klientu pieredzi un ievērojami paātrinot klientu apkalpošanu.
Šogad SIA “Tet” turpinās tālāko attīstību, turpinot digitālās transformācijas programmu. Programmā tiek pārskatīts uzņēmuma produktu portfelis, biznesa procesi un biznesa līnijas pakāpeniski pārceltas uz jaunu IT infrastruktūru ar mērķi uzlabot klientu pieredzi, ievērojami paātrināt klientu apkalpošanu un turpināt celt uzņēmuma darbības efektivitāti.