Kosmētikas un sadzīves ķīmijas preču, kā arī profesionālās matu kosmētikas vairumtirgotājs SIA “Henkel Latvia” 2021.gadā veiksmīgi turpināja savu darbību, ieviešot jaunus produktus un investējot “Henkel” zīmola attīstībā un pārdošanā.
SIA “Henkel Latvia” vadības ziņojumā norādīts, ka pārskata gadā kosmētikas nodaļa Baltijā samazināja savu tirgus daļu par 2,2%, tai sasniedzot 15,9%. Galvenais tirgus daļas samazināšanās iemesls bijis “Henkel” kosmētikas produktu neesamība vienā no Baltijas mazumtirdzniecības ķēdēm. Vienlaikus pērn audzis mazgāšanas līdzekļu tirgus Baltijas valstīs. Uzņēmums norāda, ka veļas un mājas aprūpes nodaļai, pateicoties pastāvīgam darbam un efektīvai piedāvājuma un pieprasījuma pārvaldības vadībai, izdevies palielināt savu “premium” līniju.
Lursoft pieejamais gada pārskats rāda, ka 2021.gadā SIA “Henkel Latvia” apgrozīja 42,7 milj. EUR, kas ir par 8,2% mazāk nekā gadu iepriekš. Vienlaikus arī sarukusi vairumtirgotāja peļņa, kas samazinājusies no 3,6 milj. EUR 2020.gadā līdz 0,44 milj. EUR pērn.
Pēc kara attīstības Ukrainā, SIA “Henkel Latvia” vadība šogad aprīlī nolēma pārtraukt savu uzņēmējdarbību Krievijā. Pārdošana uz citām valstīm 2021.gadā veidoja aptuveni 4% no kopējā apgrozījuma, no tiem lielākā daļa bija uz Krieviju.
SIA “Henkel Latvia” reģistrēta 1995.gadā. Lursoft dati rāda, ka 2012.gadā reorganizācijas ceļā uzņēmumam pievienots UAB “Henkel Lietuva”.
Aizvadītajā gadā Austrijas kapitāla uzņēmums SIA “Henkel Latvia” bija darba devējs 46 darbiniekiem. Nodokļu maksājumos valsts kopbudžetā tas samaksājis 942,89 tūkst. EUR.