Bērnu pārtikas un preču vairumtirgotājs SIA “Nutricia” iesniegtajā vadības ziņojumā norādījis, ka dzimstības rādītāji 2021.gadā stabilizējās, līdz ar to arī kopējais bērnu pārtikas tirgus ir stabils.
Salīdzinot ar gadu iepriekš, pērn SIA “Nutricia” apgrozījums samazinājās par 5,26%, sarūkot līdz 18,06 milj. EUR. Uzņēmums norādījis, ka apgrozījuma kritums saistīts ar 2020.gadā pieņemto lēmumu pārtraukt atsevišķu produktu (Milupa biezeņi burciņās) izplatīšanu Baltijas valstīs. “Piena maisījumu un medicīniskiem nolūkiem paredzētās pārtikas pārdotie apjomi turpināja augt, jo turpinājās pārdošanas un produktu pieejamības attīstīšana tirgū, kā arī investīcijas zīmolu atpazīstamībā,” norādījis SIA “Nutricia”. Pagājušo gadu uzņēmums noslēdzis ar 400 tūkst. EUR peļņu pēc nodokļu nomaksas.
SIA “Nutricia” tirgus daļa bērnu pārtikas segmentā 2021.gadā palielinājās, savukārt zīdaiņu piena maisījumu tirgus segmentā tas saglabāja līderpozīcijas.
Pagājušajā gadā SIA “Nutricia” aktīvi veica savas produkcijas popularizēšanu interneta vidē, kā arī lielveikalos. Pērn veiksmīgi realizēta vecāku izglītošanas kampaņa par alerģijām un to simptomiem, kā arī visās Baltijas valstīs turpināta kampaņa “Mazais nav lielais”.
Lursoft dati rāda, ka šogad novembrī apritēs 30 gadi kopš SIA “Nutricia” reģistrēšanas. Līdz pat 2008.gadam uzņēmums bija zināms ar nosaukumu “Amaija”.
SIA “Nutricia” īpašnieks ir Nīderlandē reģistrētais “Nutricia International” B.V.