2012.gadā AS Laima startējusi ar jaunu imidža kampaņu un zīmola filozofiju “Izvēlies Mīlestību...”, kā rezultātā uzsākta darbība pie Laimas zīmola produktu vizuālā izskata uzlabošanas un nomaiņas. Kā pirmās ar jauno tēlu ieviestas 100g šokolādes tāfelītes ar 7 dažādām garšām. Šokolādes tāfelīšu segmentā ieviests arī jaunums – lielās 200g tāfelītes, kas sava izmēra dēļ veiksmīgi aizpildījušas savu nišu, apmierinot patērētāju vajadzības. Pērn arī tika atzīmēta konfektes Serenāde 75 gadu jubileja, par godu lielajam notikumam papildinot produktu portfeli ar jaunumu – Serenāde šokolādes tāfelīti.
Kā savā ziņojumā norāda uzņēmuma vadība, 2012.gadā turpināts ieguldīt līdzekļus iekārtu un tehnoloģisko procesu uzturēšanā un modernizācijā. Pērn iegādātas glazūtas masas sagatavošanas iekārtas, renovēts Miera ielas ražotnes 1.stāvs utt.
Pērn AS Laima neto apgrozījums bijis 6,894 milj.Ls, kas ir par 10,59% mazāks nekā gadu iepriekš. Tomēr, neskatoties uz apgrozījuma kritumu, ražotāja peļņa palielinājusies par 15,47%, sasniedzot 787,392 tūkst.Ls.
AS Laima vadība skaidro, ka uzņēmuma galvenais mērķis šogad ir turpināt ražošanas efektivitātes uzlabošanas pasākumus, kā arī nodrošināt tehnoloģisko procesu modernizāciju un kapitālo ieguldījumu projektu realizāciju, nodrošinot jaunu inovatīvo produktu ražošanu un turpinot attīstīt produktu kvalitāti.