Sieviešu apakšveļas ražotājs SIA “New Rosme” 2022. gadā apgrozījis 5,93 milj. EUR, pēc nodokļu nomaksas gūstot 197,57 tūkst. EUR peļņu. Salīdzinot ar gadu iepriekš, ražotāja apgrozījums samazinājies par 6,12%, bet peļņa sarukusi teju trīs reizes mazāka. Lursoft izpētījis, ka no SIA “New Rosme” kopējā apgrozījuma 45,9% pagājušajā gadā veidoja vietējais tirgus, bet eksports uz Eiropas Savienības valstīm – 50,16%. Salīdzinot ar 2021. gadu, pērn uzņēmuma eksports uz NVS u.c. valstīm sarucis uz pusi mazāks, jo pieņemts lēmums apturēt visas pārdošanas aktivitātes un piegādes uz Krieviju.
Iesniegtajā vadības ziņojumā norādīts, ka 2022. gada laikā SIA “New Rosme” veica mērķtiecīgas darbības inflācijas izraisīto izmaksu kāpuma balansēšanai, saglabājot uzņēmuma rentabilitāti un finansiālo stabilitāti.
2023. gadā SIA “New Rosme” plāno turpināt attīstīt diversificētus uzņēmuma produkcijas noieta kanālus, liekot uzsvaru uz interneta tirdzniecības platformām un savu interneta veikalu.
Lursoft izziņas datos redzams, ka 2022. gadā zviedru Rosme Lingerie AB piederošā SIA “New Rosme” bija darba devējs 154 darbiniekiem. Pagājušajā gadā nodokļu maksājumos valsts kopbudžetā uzņēmums samaksājis 1,13 milj. EUR, no kuriem 0,65 milj. EUR veidoja valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas un 0,28 milj. EUR – iedzīvotāju ienākuma nodoklis.