Saimniecības un pārtikas preču vairumtirgotājs SIA “Sanitex” iesniegtajā gada pārskatā norādījis, ka Covid-19 ierobežojumu atcelšana pērn atdzīvināja tirgu, kas uzņēmumam ļāva būtiski audzēt apgrozījumu visos biznesa segmentos un kāpināt kopējo realizēto preču apjomu. SIA “Sanitex” uzsācis sadarbību arī ar Eiropas vadošo mazumtirdzniecības tīklu Lidl, piegādājot tam gan vietējos, gan arī importa zīmola produktus.
“Krievijas uzsāktās karadarbības dēļ pieņēmām lēmumu pilnībā boikotēt Krievijā un Baltkrievijā ražotos produktus. Tas lika pārskatīt produktu sortimentu un atrast jaunas iespējas esošajā preču portfelī, kā arī piesaistīt jaunus ražotājus,” iesniegtajā vadības ziņojumā norādījis SIA “Sanitex”.
Salīdzinot ar 2021. gadu, kad SIA “Sanitex” apgrozīja 411,09 milj. EUR, pērn uzņēmuma apgrozījums audzis par 10,54%, sasniedzot 454,44 milj. EUR, kas ir tā darbības vēsturē augstākais rezultāts. Pagājušo gadu vairumtirgotājs noslēdzis ar 10,47 milj. EUR peļņu pēc nodokļu nomaksas.
Pērn SIA “Sanitex” bija darba devējs 645 darbiniekiem. Lietuvas kapitāla uzņēmums nodokļu maksājumos valsts kopbudžetā 2022. gadā samaksājis 30,88 milj. EUR.
SIA “Sanitex” turpina ieguldīt līdzekļus visu biznesa virzienu attīstībā. Galvenā uzmanība, kā norādīts iesniegtajā vadības ziņojumā, stāstot par nākotnes izredzēm un turpmāko attīstību, tiks pievērsta jaunu produktu un pakalpojumu attīstībai, kā arī jaunu tirdzniecības vietu atvēršanai. Lursoft izziņā redzams, ka šobrīd SIA “Sanitex” ir reģistrētas 13 struktūrvienības.