Mazumtirgotāja SIA “Rimi Latvia” apgrozījums 2022. gadā sasniedzis nepilnus 1,03 miljardus eiro, savukārt tā peļņa pēc nodokļu nomaksas pagājušajā gadā bijusi 27,49 milj. EUR. Salīdzinot ar gadu iepriekš, pērn SIA “Rimi Latvia” apgrozījums audzis par 1,22% jeb 12,39 milj. EUR, bet peļņa sarukusi par 25,19% jeb 9,26 milj. EUR. Iesniegtajā vadības ziņojumā norādīts, ka apgrozījuma pieaugumu sekmējusi vairumtirdzniecība, nodrošinot pieaugošu preču plūsmu uz “Rimi” veikaliem Lietuvā un Igaunijā.
Pārskata gadā SIA “Rimi Latvia” turpināja iepriekš plānotos projektus mazumtirdzniecības tīkla pilnveidošanai. Uzņēmums atvēra jaunus veikalus “Rimi Mini Alūksne” un “Rimi Mini Centrālā Stacija”, savukārt divi “Rimi Mini” formāta veikali pagājušajā gadā aizvērti. 2022. gadu SIA “Rimi Latvia” noslēdza ar kopskaitā 133 veikaliem, no kuriem 37 bija “Rimi Hyper”, 33 – “Rimi Super”, 56 – “Rimi Mini” un 7 – “Rimi Express” formāta veikali. E-komercijas darbība pērn tika nodrošināta 11 “Rimi Hyper” veikalos.
2022. gadā uzņēmums turpināja e-veikala platformas un digitālo pakalpojumu klāsta attīstību. Lai uzlabotu pircēju iepirkšanās pieredzi, jau 30 veikalos ieviesta iespēja skenēt preces ar telefonu. Tāpat, uzlabojot e-veikala priekšrocības, ieviesta iespēja saņemt pirkumu 29 minūtēs Drive punktos, kā arī sadarbībā ar Wolt nodrošināta ātrā piegāde.
Pārskata periodā SIA “Rimi Latvia” bija nodarbināti vidēji 5610 darbinieki visā Latvijā. Uzņēmums norādījis, ka 60% no tā darbiniekiem bija vīrieši, bet 40% - sievietes. Ņemot vērā, ka uzņēmuma mērķis ir piesaistīt darbā vairāk cilvēku vecumā virs 50 gadiem, viņu īpatsvars veidoja 45% no visiem pagājušajā gadā jaunpieņemtajiem darbiniekiem.
Lursoft dati rāda, ka pagājušajā gadā mazumtirgotājs valsts kopbudžetā samaksājis 46,26 milj. EUR, no tiem 19,14 milj. EUR veidoja valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas, bet 8,14 milj. EUR – iedzīvotāju ienākuma nodoklis.
Šogad SIA “Rimi Latvia” turpinās attīstīt veikalu tīklu, investēt esošo veikalu pārveidošanā un labiekārtošanā, vienlaikus rūpējoties par labu apkalpošanas līmeni, kvalitāti un cenu. Uzņēmums arī attīstīs privāto preču zīmju produktu klāstu un koncentrēsies uz pircēju lojalitātes veicināšanu. Iepriekšminēto darbību rezultātā SIA “Rimi Latvia” plāno nostiprināt savas pozīcijas Latvijas pārtikas mazumtirdzniecības tirgū.